Tuesday 19 January 2010

Špricate li se feromonima? ;-)

Pre nekoliko godina sam primetila da me je privukao jedan relativno nereprezentativan primerak muškog roda koji se odvojio od čopora i krenuo u lov. Udario mi je snažno na olabaveli hemijski sastav mozga i šoknuo mi nervne završetke. Nisam baš  osetila leptiriće u stomaku kao kad sam bila tinejdžerka. Taj osećaj se spustio geografski južnije na anatomiji mog tela.


Pogledam ga malo bolje - i vidim nije ništa naročito. Nije gabor, nije ni Apolon, a opet me nešto privlači, onako magnetski. Pomislim ja, možda zbog plavih očiju, mada malo su mu vodnjikave, ko da šljoka. Pogledam mu šake, prsti mi nisu baš po ukusu. Kljove, so-so, nije loše, bar nisu kastanjete. Dooooobra figura, o, na moju radost - ravan stomak. I ubih se ja tako od analiziranja. Vidim, lepim se ko muva na nešto, a ne znam zašto. Al' džaba, mozak je odreagovao instinktivno, jer mu je moje čulo mirisa poslalo ponudu koju nije mogao da odbije. ;-)

I tad, konačno, meni se upali sijalica u glavi da sam negde čitala da postoje ti feromoni kojima se mužjaci mažu da bi privukli ženke na parenje. Čemu to služi?

Dakle, da razmotrimo ovo sa naučne tačke gledišta. Enciklopedije internetske kažu da je reč feromon, a kog drugog nego grčkog porekla i sastoji se iz dve reči. 'Phero' što znači nositi, i 'hormon' što će reći podsticaj ili ubuđenje. Znači, vi nosite podsticaj tj. uzbuđujete nošenjem tj. prenosite uzbuđenje tj. whatever. Okay. I jeste tako.



To vam je prirodna stvar i vi to imate u sebi, ko što ima i mačor kad pomiriše koji su njegovi prethodnici iste vrste ostavili vizit-karte, pa podigne rep, uključi smrdljivu štrcaljku i potpiše se i on u spomenar. Sreća, pa ne morate da se nadmećete sa mačorima i ostalim životinjskim vrstama, jer kažu naučna saznanja da su feromoni sazdani tako da privlače suprotne polove istih sorti. I to je neko olakšanje. Samo da znate da i mi bivamo feromoničnije za mužjake za vreme ovulacije. :-D

Pošto nisu svi mužjaci alfa mužjaci, kako oni da pobede prirodu? Teško! Osim ako se ne zaliju ovim pozivom na seks iz bočice. Ženku privlači alfa, bar tako kažu teorije, i to sa veeeeelike udaljenosti. Dakle, ne mora biti ni vizuelne ni verbalne komunikacije, što me navodi na pomisao da se možda mi ovde na ovom Bloggeru i nismo baš slučajno sreli i povezali. A, a, a?



Inače, feromoni se nalaze u znoju, a znoj smrdi jer po nama šetaju bakterije. I onda se mužjaci kupaju da ne bi smrdeli ko tvorovi i time uništavaju svoju prirodnu dozu feromona. Pa, gde ste vi videli lava da se kupa? A kad ste išli u ZOO vrt, de da vas čujem da niste zapušavali nos dok ste se majmunisali ispred kaveza i zezali lava dok spava. Ali, mi ne njušimo feromone, nego to nama u mozak ulazi podsvesno. I to baš preko čula mirisa, direktno zvizne u hipotalamus ili ti mesto gde se između ostalih nalazi i centar koji je zadužen za regulisanje emocija, pa onda možemo da pomislimo kako smo se zaljubile u tog feromoničnog mužjaka.

Zato je tu bila nauka i naučnici koji su te feromone izdvojili iz znoja, sve to lepo spakovali, a onda prodali svoja naučna otkrića seks industriji. I sada sve to lepo možete da kupite i da se pretvorite u dominantnog, strastvenog i neodoljivog mužjaka koji će da se bavi seksom do iznemoglosti, a vaši drugovi i kolege će da crknu od pakosti, kad shvate da ste postali vođa čopora. To znači da za njih više nema ženki. Ali ne budite stipse, podelite to sa drugarima.




Naletela sam na jednu od mnogobrojnih firmi koja prodaje ovaj proizvod koji će od svakog šonjavca da napravi macho-mana. Obratite pažnju na njihov sajt.

Meni su se veoma dopale izjave pojedinih korisnika. Da pogledamo i usput malo prokomentarišemo:




Realno, čovek je u pravu, svaku pomoć koja ti se nudi treba neselektivno prihvatiti. Naravno, žene jesu i komplikovane i nepredvidive, tako da sa par štrckanja može da se reši problem.



Johne, o Jovane po naški, konačno i ti da u'vatiš premiju, a ne da voajerišeš dok tvoj najbolji drug  pick-up-uje najbolje ribe.



Oh, oh, Curty dear, I'm cumm... is that the door you've been looking for?



Dear Byron, we are so delighted we've enlightened you as you've really made us millionaires.



Oh Mikey, just tripled? Don't patronise to yourself, we've convinced it's a bit more, hahaha. Long live the promiscuity!

Sekciju FAQ nikako ne smete da propustite, jer tu se kriju odgovori na sva vaša dodatna pitanja. Cene otkidaju, ali ništa zato, svaka kap feromona koju prospete po sebi, vratiće vam se višestruko. Prema tome, odmah naručite svoju prvu bočicu ili još bolje odmah naručite 5 bočica, uštedećete, a i platićete samo jednom troškove slanja.

Ja se ipak slažem sa JK da je najveći afrodizijak mozak. ;-)

Ma ne stvarno, ovo je totalna nebuloza. Muškarac bre mora da ima ono nešto u pogledu - dobro, ne mora baš da me obori s nogu, ali da nekako zrači. I mora bre da ima kliker i da je evidentno da radi na sebi, al' iznutra, ne da bilduje bicepse samo. I da je duhovit i da barata rečnikom, da ume da me zasmeje, a ne da je neki naferomonisani pasivac koji misli da ću ja da mu se sumanuto okačim oko vrata zato što je munuo par kapi lažnjaka na sebe.

P. S. Ako se neko malo špricnuo i testirao ovu pričicu, neka podeli svoje utiske sa svima. Nestrpljivo vas čekam. :-) Uf, izgleda da ipak malo iz mene govori feromonska hemija. :-P


10 comments:

  1. Veoma temeljno obrađena tema ;)
    Pitam se samo da li su i koliko para vraćali kupcima ili je to samo deo marketinga.
    Možda i ima tu nečeg, ali moram (samo u ovom slučaju!) da se složim sa JK.

    ReplyDelete
  2. Ha,ha, ne znam da li mi je odvartnije što se na njihovom sajtu (gvirnuo malo) sve vrti oko seksa (ni jedan nije rekao da je upoznao ženu svog života zahvaljujući feromonima), ili što su sva ,,iskustva" isključivo seksualne prirode. Super mi je onaj koji nazive žene nagradom - ,,Nagrade su odlazile drugima". Užas.

    ReplyDelete
  3. He he, Jagoda. Razmišljala sam da stavim hemijsku formulu, pa da vas konsultujem da izvlačimo feromone sa dobrovoljaca, al' sam se uplašila da se ne zamerim moćnicima. ;-)
    Mislim da tu ima prođu placebo efekat kada ljudi plate za čarobnu vodicu. :-)

    ReplyDelete
  4. Kajzer, druže, znala sam ja da ćeš ti da gvirneš. ;-) Ja odabrala ovaj sajt baš zbog toga što deluje napucano preko svake mere.
    Tako se neko naivno muško macka feromonima i sedi kući i čeka raspomamljene ženke - premije. Stvarno je fuj totalno!

    ReplyDelete
  5. DA znaš, da te ne prevare mangupi. :-))

    ReplyDelete
  6. Sad ja kontam zasto moja zena zna da ceprka po plakaru trazeci po kosuljama podpazusne oreole znoja. Satro, da provjeri imam li sta za pranje...eh.
    A ja se budala ubi tusirajuci svaki dan...

    ReplyDelete
  7. @sretno dijete, je l' vidiš? :)) Nekad su se ljudi lepo kupali jednom u 7 dana, a sad se svi non-stop pirkaju (pa i ti). :) Sve je to nama došlo sa Zapada. :)))))))))

    ReplyDelete
  8. Ako cemo sa hemijom predlazem hloroform i kanap :D

    Sada videh da ides u srednju..Mnogo si mlada :) mnogo cero...

    U tvojim godinama sam bio veoma neupucen u mnoge stvari.

    Pozdravljam tvoje blogovanje i teznju da saznas istinu. Samo budi open minded i naci ces za sve odgovore ;)

    Samo kada izadjes iz matriksa nema vise nazad

    ReplyDelete
  9. @thevodkanockers
    A ako ćemo bez hemije, onda svilen gajtan na svilenom jastuku. :D

    E, hvala ti za ovo da idem u srednju školu, mada odavno sam je završila. Stanje duha je nešto što nema veze sa godinama. Stoga, jednog dalekog dana, umreću mlada, sasvim sigurno. ;)

    Pozdravljam i ja tvoje blogovanje i vrednujem da kada iz tebe izađe sav glib koji je sada jak u tebi, da ćeš pisati još inspirativnije, jer to je početna faza pisanja. A dobro pišeš, zato ti to kažem.

    Ah, da, iz matrice sam odavno iskoračila, jer to nikada nije bilo moje opredeljenje.

    Čitamo se. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...