Saturday 23 January 2010

'Ajmo malo - veselo, veselo... testiranje...

Evo jedne ankete koja ima 5 pitanja, i svako od tih pitanja ima ponuđenih 7 odgovora + opciju da navedete vaš odgovor.

Ukoliko želite - odgovorite u komentarima. Nezgodna stvar, ovo nisu anonimni odgovori. ;-) Zato ću ja prva da dam odgovore na pitanja.

Ah, da, možete da date i više odgovora na jedno te isto pitanje. :-)

1. Da li se seks za jednu noć računa kao prevara, pod pretpostavkom da imate stalnog partnera?
a. Ne
b. Ne, ako te ne uhvate u akciji
c. Da
d. Da, ako priznaš
e. Ma ne, jednom ko nijednom!
f.  Prilika čini čoveka lopovom ;-)
g. Šta je to?
h. Drugo: navedi odgovor!

2. Da li ste nekada nešto ukrali?
a. Ma jok, a ti kao nisi
b. Ne, nikada
c. Ne, jer nisam imao/la prilike
d. Kancelarijski materijal i tako neke sitnice, ništa krupno
e. Prilika čini čoveka lopovom, zar ne?
f. Samo kad sam bio mali/a - klikeri, lutke, automobilčići, odelca za Barbike
g. Da, time se bavim, ja sam šaner
h. Drugo: navedi odgovor!

3. Da li ste nekada prevarili svog ljubavnog partnera?
a. Nisam, ali nisam sigur(a)n/a da neću
b. Da, imam ili  ima(o)/la sam ljubavnika/ljubavnicu, šemu, kres-kombinaciju, one night stand
c. Nisam i neću, odlučio/la sam se za monogamiju
d. Ja sam u otvorenoj vezi i mi se 'viđamo' i sa drugim ljudima
e. Nisam do sada ni ima(o)/la partnera
f. Život je jedan, ne treba propustiti ni jednu priliku :-D
g. A ti kao nisi, 'ajd' nemoj da se praviš puritanka
h. Drugo: navedi odgovor!

4. Da li ste lagali ili lažete da bi izvukli neku korist od druge osobe ili drugih osoba?
a. Da, a kako drugačije opstati
b. Samo kada nemam drugog izbora
c. Lažem ko pas, ipak je moj interes na prvom mestu
d. Ne
e. Ne, jer ne umem dobro da lažem, pa me provale
f. Ja sam patološki lažov - čim zinem slažem
g. Ne, jer verujem da tako nešto nije dobro za moju karmu
h. Drugo: navedi odgovor!

5. Saznali ste da vas je partner prevario ili da vas vara u dužem vremenskom periodu. Kako ćete reagovati?
a. Oprostiću mu
b. Odmah ću da se okrenem i da odem - ko ga jebe - nije vredan
c. So what, i ja varam partnera
d. Praviću se da ništa ne znam, a usput ću da se izjedam u sebi
e. Za muškarce: Jebaću joj mater, naučiću je ja pameti!
f. Za žene: Ako treba ucenjivaću ga, pretiću samoubistvom, šta god - samo da je ostavi
g. Nemam takvo iskustvo
h. Drugo: navedi odgovor!

P. S. Moji odgovori:

1. c. f.
2. a. d. e. f.
3. b.
4. b.
5. b.

11 comments:

  1. Ovo mu dođe kao pravi dramaturški zaokret na tvom blogu. Baš si me iznenadila. Glasam za pozitivnu energiju i maksimalno te podržavam.
    Što se tiče testa, simpatično, ne znam koliko sam ja ciljna grupa za tako nešto. Umesto odgovora da samo izjavim da spadam ne samo u verne nego i izuzetno odane osobe kada je ljubav u pitanju. Bračni staž, decenijski, stoji iza mene!

    ReplyDelete
  2. Zdravo Amarilis. Zahvaljujem na podršci a pro po pozitivne energije. Ne gađam ja ciljne grupe, ko što piše u udžbenicima za marketing - nego čitaoce. Za mene su ljudi = ljudi, a ne brojevi = statistički pokazatelji. ;-) Pa sad kako je kome drago da odreaguje ili ne odreaguje na Upitnik. :-)

    ReplyDelete
  3. Nisam ja htela da te naljutim. To je više komentar o meni samoj a ne to tvom postu. Žao mi je što si tako shvatila!

    ReplyDelete
  4. P.S. Moram da dodam, pogledaj svoju anketu u zaglavlju, odgovor br.4. Nema mi druge, nego da kometarišem, svidelo ti se ili ne ! :)

    ReplyDelete
  5. Baby, nisam se naljutila, samo sam iznela svoje mišljenje. Dakle, nisam te pogrešno shvatila. :-)

    Šta da ti kažem, a pro po odgovora na pitanje br. 4, osim da je bilo takvih situacija. Ali, o tome ne mogu da kažem ništa više, iz vrlo jednostavnog razloga, što je ovakav moj odgovor u suštini - izvučen iz konteksta konkretne situacije. :-) Nekad situacija bira tebe, a ne ti nju, ma koliko se ja ne slagala sa tim - i onda moraš da reaguješ.

    ReplyDelete
  6. 1. c,
    2.a,f
    3.h - da, kada sam bio u klinačkim i nozbiljnim vezama
    4.g
    5.b
    6. Omiljeni časopis mi je Huper :-)
    Zezam te malo,šta ću!

    ReplyDelete
  7. Drug moj, zahvaljujem ti se na odgovorima. :-) I kao što rekoh, z'zaj, z'zaj... i zato smo ovde... :-)

    Ej, super za Huper, ma on je strava, cool, vrh i ja volim da ga čitam i da rešavam rebuse, a volim i one slatke dečkiće na duplericama, sorry zbunila sam se, posterima u sredini. ;-) Mislim, bar dok je tako izgledao. :-P

    ReplyDelete
  8. r.z., ajd' da i ja odgovorim pošto ne vidim da si postavila ograničenja za određene uzraste tj. godine( i da ne bude da se samo javljam kad postaviš ozbiljne teme - što ne znači da je ova neozbiljna - dapače!!!)Dakle:
    1.g
    2.f
    3.c
    4.d, b
    5.g, a

    ReplyDelete
  9. Ćao Jagoda, ni ja vama neću više da persiram. Nadam se da ti je to okay. :-)

    Dakle, pa, hvala ti puno na odgovorima u ovim 'neozbiljnim' temama. ;-)

    P. S. Naravno, nema nikakvih ograničenja, a ponajmanje onih koja se tiču uzrasta.

    ReplyDelete
  10. Izvini :( (na persiranje mislim) što u prošlom ili nekom ranije komentaru se nisam oglasila povodom toga. Naravno da je O.K., to je mnogo priličnije i praktičnije. A za godine sam se zezala :)Uživala sam u anketi. Srdačan pozdrav!

    ReplyDelete
  11. Sad mi je lakše. (za brisanje graški znoja sa čela, nema emotikona ;-)) Rekoh da namestim jezik na brusni papir, a ono - dobro je ispalo. ;-) Pozzz veliki! :-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...