Wednesday 17 August 2011

Zbogom

Ovo je poslednji post na ovom blogu. Kao i na bilo kom od preostalih. Došlo je vreme za to. Rekla sam šta sam htela da kažem. I nema više potrebe za tom vrstom, hajde da je nazovemo tako - komunikacije.

Zahvaljujem se svima koji su odvojili svoje vreme i trud, i svojim čitanjem i komentarima doprineli, i za pojedine teme i komentare inspirisali.

Konačna odluka nije iznenadna.

Takođe, od sada više ne čitam blogove, niti učestvujem na Google+ mreži, tj. profil sam obrisala.

Nakon objavljivanja ovih redova, odjaviću se sa svih blogova na koje sam prijavljena, jer ih više ne pratim.

Mogućnost komentarisanja na ove redove, te bilo koje druge na svim blogovima, sam isključila.

Svako dobro svima.

Amin!

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...