Monday 8 December 2008

Welcome to Hell!

Malo bacim oko i na onog đuvegiju, što sam mu poverovala da vredi truda. I gledam ga, kako se samo uredno loguje, i to na sve kraći i kraći period. Raspon je od 30 do 45 minuta. Tako je to kad se sedi na državnim jaslama. U, kako bih samo slatko ban-ovala mogućnost zaposlenima da vise po FB-u i sličnim mestima. Da ne pričam o raznim WoW-ima, Travian-ima i slično. Ili ih i ne bi ban-ovala, nego bi im tarifirala vreme provedeno na takvim mestima, pa bi im se više isplatilo da ne dolaze na posao, jer bi im sva zarada otišla na to.

Taj FB i sva ta sranja su totalna katastrofa i mislim da je kranje vreme da se povedu opsežna istraživanja i nakon toga tribine o dalekosežnim posledicama koje (će) život u virtutelnom svetu ima(ti). Ono što ja vidim je da će ljudi u ne tako dalekoj budućnosti isključivo komunicirati elektronskim putem i to je po meni kraj ljudske civilizacije. Već se oseća taj truli dah na sve strane, a tek će se osetiti.

Shvatila sam da je početak kraja nastao još kada su ljudi prestali da posećuju jedni druge, u smislu kućnih poseta i kada se taj lepi običaj preselio u kafiće. Iz toga proizlazi da smo svi mi u stvari beskućnici koji se nalaze na modernim svratištima. Totalni shit. Nikada nisam mogla da se opustim u kafiću, kao što mogu u kućnom ambijentu. Oduvek sam volela da odlazim u posete i volela sam da meni ljudi dođu u posetu, a to se sve izobičajilo. Sada je važno koji spot je kome omiljen, a meni su svi ti kafići u suštini isto sranje i drugo pakovanje. I naravno, kad samo pomislim koliko nas deru za običan cappuccino, espresso i sl., pa to je stvarno uludo trošenje novca. Još kad čujem, nije mi žao da dam pare za to i to, zato što baš ti i ti imaju takvu i takvu XY marku kafe, pa nek' košta kol'ko košta. No need for any comment. Zašto bih ja nekome pravila profit margin multipliciran 10 puta?! Čini mi se da raznorazni smugglers-i oružjem, drogom, ljudima i ljudskima organima ne prave toliki gain. Ali, oni ostaju za neku drugu priču, neki drugi put.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...