Tuesday 9 December 2008

Razbole se lisica...

Kako se samo moje drkanje na kraju loše odrazi po mene samu. Od nekih ranih popodnevnih sati krenula je da me svojski cepa glava i da se osećam onako rovito, kao da ću da se razbolim. I otprlike sada sam već polubolesna, još jača glavobolja, povišena temperatura, kijem, brišem nos, do jaja. Ali, šta je tu je... Sutra moram da se odgegam kod matorog u taj njegov pičkovac. A, ono realno bolje bi bilo da ne idem da ne ukokam slatku bakicu sa ovim viruščinama koje izbijaju iz mene. A možda sutra da se obžederem i napijem na slavi i da ubijem sve maligane i da ovo bude sve kao rukom odnešeno?! A, i imala bih alibi ko svaki pošteni alkos, ako napravim neko teško sranje! :-))

Kad ja tamo, a ono međutim. Odjednom, setih se da mi mobilni i dalje stoji u džepu od jakne i da sam skroz zaboravila da bacim pogled da li mi je neko slao SMS ili me zvao. Kad javlja se oplakani đuvegija i kukuleleče kako je do pola 7 bio na poslu i na 3 sastanka ukupno, i da se smz'o ko pičak (koji se inače ne smrzava, osim u srpskim psovkama) i pita me šta sam ja radila. Niš', ja se appologise-ujem što imam delay u response-u, i kažem mu da sam sva kljoknula zdravstveno, da jurcam neke knjige po Net-u i da treba da se sutra furam u vukojebinu i poželim mu sweet dreams i tako to. Koji mi se sad pa kurac javlja? Nije se javljao kad smo KBSZ bili zajedno, a sad? Zar nema kome drugom da SMS-uje? Odvratna sam, znam da nema. Do juče je kukao kako mu mobilni nije služio ničemu, kako ga niko ne zove i ne šalje mu poruke, a onda su mu se smučile moje opsežne, gušiteljske poruke, jer nisu po PS-u.

Ma, odoh ja da spavam, pošto izduvam još koji cigar, ne bi li se dodatno ruinirala i sutra disala na škrge. A, da, pa draga moja, a ko će ako ti sama sebi nećeš da to kažeš: "Srećna ti slava angorski zeko!"

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...