Thursday 16 December 2010

Život

Taj smeli ponor
U kome sam ja

Ta ogromna crna rupa
To sam ja

To suvo lišće na granama
Ta crna zemlja na ljudima

To je njihov oblik praštanja
To je celina iznuđivanja

Ceo jedan život
Dajem ti za dva

Makar samo trena
Ali lepa, dva

Menjam te živote
Nisi mi više lep

Kratak si, a dug si
Ja nemam vremena u tebi

Dan je dug
Godina je kratka

Sve te godine
To si ti

Ti me teraš da živim
Ne daš mi da stanem

Za tebe nema kraja
Nema ni početka

Ti samo ideš dalje
Ti se nikad ne odmaraš

Ti ne znaš za umor
Ti ne znaš za san

Ti si zatvoreni krug
Ti mi samo okrećeš

Ponekad je dosadno
Ponekad je već viđeno

Ne brineš ti za to!
Je l' znaš da ne znaš?

Ne znaš da staneš
Nećeš da priznaš

A, plašim te se.
Šta ako kažeš: "Kraj!"

10 comments:

  1. "Ceo jedan život
    Dajem ti za dva

    Makar samo trena
    Ali lepa, dva" , baš mi se ovo sviđa...mislim, sve mi se sviđa, samo što ostalo zvuči prilično depresivno?

    ReplyDelete
  2. Pa, šta da ti kažem, takva je pesma - samoubilačka, ali to ne znači da sad hodim ka mostu da se sa istog bacam u virovitu reku.

    ReplyDelete
  3. "Sve te godine
    To si ti

    Ti me teraš da živim
    Ne daš mi da stanem"

    Ma koliko delovala pesimistički, ovaj deo pesme koji sam izdvojila, je njen plamičak... baca svetlo na njen ponor na vrhu i daje drugu dimenziju stihovima... Pesma me baš dotakla.
    Volela bih češće da te vidim u ovoj ulozi :)

    ReplyDelete
  4. @Emo, može da bude plamičak, ali i ne mora. Zavisi kako posmatraš. Drago mi je što te je pesma dotakla. Nisam baš tako retko u ovoj ulozi. :)

    ReplyDelete
  5. Jebala si mu kevu, snašo! Sviđa mi se, ekšli :)

    ReplyDelete
  6. Slažem se sa Emo. Pesma je sjajna, pošto budi i prenosi emociju. Ne mogu sve pesme da budu optimistične, zar ne.

    ReplyDelete
  7. Огромна црна рупа - усисава све, а постоји сама од себе и траје вечно. Баш као у затвореном кругу. Стога не треба да постоји страх, јер нема краја. Живот је хармонична вечност која се сама обнавља ;)

    Лепо си рекла себе кроз ову песму.

    ReplyDelete
  8. @JQ, kako si to samo sočno rekla. :)

    @Amarilis, pa naravno, kakav (haj'mo reći) pesnik, takve su mu i pesme. Dobro, nije baš sve full dark, ima i veselih amplituda. :)

    @ToMCee, lepo si ti ovo izanalizirao, svaka čast. To je vidiš taj "problem" sa pesmama, obično su vrlo lične, pa zato pomalo zazirem od objavljivanja istih. :)

    ReplyDelete
  9. Nemoj da zazireš, ja baš volim što ovde sve češće naletim na pesmu, divnu pesmu. Dan je dug, godina je kratka, trenutno me najviše opisuje! Živim od danas do sutra, i ne primetim da je već odavno prekosutra.

    ReplyDelete
  10. @Ivana, hvala ti na lepim rečima i podršci. :) Nije to uopšte loše - od danas do sutra, jer, čini mi se, oni veliki (petogodišnji) i ostali planovi treba da budu ideje vodilje, ali i da se menjaju po potrebi. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...