Wednesday 29 December 2010

Prestrojavanje

Natrag neću, a ne mogu dalje!
Ni dalje, ni bolje, ni gore!
Razjapljena čeljust me šalje!
U koje da se smotam odore?

U svečanome ruhu gamižem,
Da služim sablasnome opitu.
Razodenuta se(be) izdižem,
Od svetlosti bežim u osvitu.

Tek pomislim da sam draga, čila,
Dok čekam sve ono što doći neće.
A sebe sam u sebe sakrila.
Nije vredno - od života veće!

Ko da sve to naslućujem čedno,
Tamo gde besprizorno stojim.
Misli mi govore da sam jedno;
Činim da se sa sobom prebrojim.


Radiohead - Creep

8 comments:

  1. Teško je svojim očima sagledati sebe! Znam da ti to možeš. Lepo rečeno, volim pesme, i volim tvoje pesme.

    ReplyDelete
  2. Činjenica je da ne volim/ne čitam poeziju,ali priznajem da su tvoje pesme kul,i sviđaju mi se.Mogu da napišem i zašto,ali neki 2.x. :)
    Evo još dve za listu,i pozdravljam te:
    http://www.youtube.com/watch?v=jwP9kTMRM88,
    http://www.youtube.com/watch?v=iB4vszOVAek.

    ReplyDelete
  3. Ima nešto u načinu na koji kažeš ono što (ne) kažeš...

    ReplyDelete
  4. @Ivana Mladenović
    U pesmama uvek ima autobiografskih momenata, ali opet ih i ne treba poistovećivati u potpunosti sa mnom. ;) Drago mi je što voliš moje pesme. :)

    ReplyDelete
  5. @sunday
    Hvala! I hvala na dobrim dopunskim predlozima za playlistu. :)

    ReplyDelete
  6. Sjajne pesme - drugačije dosta. Mnogo si realna i ne letiš, niti nešto padaš :)

    ReplyDelete
  7. @jungle queen
    Hvala ti. :) Pa sad, kako kad. U stvari i letim i padam i tako ciklično. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...