Monday 8 February 2010

Podizačica Zverčica ;-P

Kao i obično, niko me ništa ne pita, a ja se nekako osećam p(r)ozvanom.

Znate da nisam falš dušebrižnica. Mislim, valjda ste to shvatili do sada?! :-)

Nešto ste mi mnogo usitnili sa postovanjem, pa sam počela da se brinem.

Jasno mi je da sam ja skriboman, pa ne merim po sebi, ne se brinete. ;-)

Volela bih da mi kažete šta je to što vas "podiže" i "spušta" ovih dana, nedelja itd.

Sad, baš da vam pružim neki recept, ko iz Patinog kuvara (najboljeg na svetu :-)), to nije baš tako jednostavno, ali recimo da:
  1. ignorišete sve što vam smeta, a što ne možete (sada) da promenite
  2. vam na jedno uvo uđe, a na drugo izađe
  3. izbegavate kukumavke i emitere loše energije, i ako već "glumite" često, da ne "glumite" prečesto rame za plakanje, jer taj teret onda ostaje samo vama
  4. da kažete NE, onda kada osetite da je neophodno da to da uradite
  5. da kažete DA, za sve one i sve ono od kojih i od čega vam duša (za)igra
  6. učinite minimum jedno sitno zadovoljstvo sebi svakoga dana, ma kako ono možda i bilo trivijalno (za druge)
  7. radite stvari prema svom unutrašnjem osećaju (jer taj vas neće prevariti)
  8. ništa ne shvatate (previše) ozbiljno, jer sve se menja, pa i vi sami
  9. uživate u svakom trenutku
  10. budete dobri i ljubazni prema drugima, ali pre svega prema sebi
Ovo nije 10 Zverkinih zapovesti, to su samo slučajne misli - da ne preteram... za sada... :-)

Živeli drugari uz po koju notu klasične muzike! :-))









4 comments:

  1. A kod mene Lola Novakovic, i neki valovi "koji su nam odnijeli tugu... tugu"
    "Ali ti...
    na rastanku..."

    ReplyDelete
  2. Muzicki predlozi su stvarno sjajni, nema šta!
    To je sasvim dovoljno za popravljanje raspoloženja - ponekad!

    ReplyDelete
  3. Dragi moji, tako ponekad, pomalo i ne pomalo - uživajte! :-)

    ReplyDelete
  4. Dala si mi inspiraciju da i ja pustim malo zvuka kod mene na blogu. Eh, muke moje!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...