Wednesday 29 June 2011

Rado viđeni

Upozorenje: Osobama sklonim gađenju i psihosomatskim reakcijama ne preporučujem tekst.


Halloween Theme Song

Na plenarnom planetarnom brainfuckingu okupio se creme da la creme belosvetskog poretka, u sledećem sastavu:
  1. nekrofil
  2. kanibal
  3. pedofil i
  4. političar.
Svako od navedenih je u kratkim crtama izložio svoja viđenja.

Nekrofil
Iz mog ugla gledanja, sve staro i mlado, lepo i gadno, pametno i tupo, jebem mrtvo na mrtvo, pa rasturam, bez izuzetka. Svaštojebenje na kontinualnoj osnovi izaziva sve izraženiji konzumerizam, što dovodi do sve veće potrebe za "umakanjem" u svaku mrtvu "rupu". Realno, navučeš se i onda samo "šaltaš". Rezultati su zapanjujuće kvantitativni. Tu i tamo koknem po nekoga. Nije da mi se ne sviđaju, pa da je to razlog, neki mi se baš i sviđaju, pa ne mogu da odolim da ih gledam žive i živahne. Sa kakvim sadizmom uživam da ih pretvaram ni u šta. To mogu i da vam prikažem, ako baš želite, hehehehehe. Šalim se malo, razume se. O, dobrog li smisla za humor, zar ne?

Kanibal
Istina, kolega dragi. Izuzetan osećaj za mesto, vreme i dešavanja. Da budem iskren, ne shvatam do kraja logiku jebanja mrtvaca ili živih mrtvaca, kako god. Meni nekako najbolje leži "živo meso". Ubijam iz čistog zadovoljstva i duboko religioznih razloga. Kada ih proždirem, to činim sa posvećenošću jednog čoveka drugome. Opet, ništa lično, rekao bih. A kada mogu da biram, a mogu itekako, najslađi su mi najmlađi. Nevini, bez zaštite, naivni. Ma, milina jedna. Oglođem i po koju drtinu, ali to je tako neinspirativno i zamorno; tu stoku onda varim danima. Uostalom, a složićete se, na mladima svet ostaje, zar ne?

Pedofil
O, da, moje poštovanje sličnomišljeniku. Mladi, mladi i samo mladi. Mene samo to radi. Ja, fakat, retko jebem. Volim da gledam te male "slatkiše". Tako su benigni u svojoj nesvakidašnjoj lepoti. Nemojte misliti da sam maliciozan ili daleko bilo bolestan, ali ja tako volim da se igram sa njihovim napupelim polnim organima. I moj bude odmah veći. Te ručice rade kao po komandi kada sam strogi čika koji im zapreti da će da naudi tati, mami, braci i seki, ako nekome nešto kažu. O, kako su samo poslušni u svom iskonskom strahu. Nekada se osećam prljavo, kada se setim svog tatice i njegovih pričica za laku noć o analnim otvorima. Njemu je curila vodica na usta, kao što i meni curi kada pokrenem točak sećanja na detinjstvo.

Političar
Deklarativno, principijelno, suštinski, moralno i dosledno podržavam svu trojicu. Bravo momci! Zalažem se za pravo bez odgovornosti da svako dela prema svom nahođenju, u okviru zacrtanih ciljeva. Bez svesti i savesti, razume se, bez i da naglasim. Nekrofiliju sam oduvek smatrao vrhunskim desertom. Kanibalizam doživljavam kao srkanje ostriga, prosto deluje afrodizijački. A pedofilija, pa to je to, prirodan tok savremenog i naprednog društva. Vaši pogledi na svet su fascinantno nealternativni, tako da vas imam u vidu kod podele resora. Ili što bi rekli, neka pobede najgori. Samo da nas ne čuju ovi odozdo, miševi što sede po rupama, prde u njima i veruju u bolje dane i promene, hahahahahaha.

4 comments:

  1. Klizanje u mrak i cinizam. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  2. @Slaven H
    Fala vi. :) Mora se malo, zbog balansa. ;)

    ReplyDelete
  3. Opet političar, gnjida, ništa nije rekao jer sve može da se tumači i ovako i onako. On se slaže s njima, ali želi da pobedi najgori! A meni je on, ipak, najgori. Zato i pobeđuje.

    ReplyDelete
  4. @Milja Lukic. Tu i tamo
    Palo mi je na pamet i da sve možemo da ih posmatramo kao 4 jahača apokalipse. Ili, npr. svi su oni deo jednog(celine) najgoreg. Političar je ostao da poslednji iznese ekspoze, baš zbog demagogije i suštog zla.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...