Friday 9 October 2009

Retka Zverka ide solo u BDP, al' ne prvi put

Dobro zvuči kada ti neko kaže: "Hvala!". Čak iako to pročitaš na ekranu PC-ija. Eto, baš mi se Beogradsko dramsko pozorište zahvalilo što sam izvršila rezervaciju karte za predstavu koja se igra sutra uveče.

Juče mi je u mailbox stigla poruka da me podseti o popustu od 20% prilikom online rezervacija. I ujedno da me podseti na frišku predstavu Anđeli u Americi.

 


Biće da ovaj narod, a što nije ništa novo, slabo posećuje pozorišta. Prvo, nema jeftinijih karata, ni u jednom pozorištu. Drugo, stvarno bi bilo tužno da glumci izađu da igraju pred polupunom salom. Treće, a koliko mogu da primetim, ovo je prvi put da BDP šalje ovu vrstu podsetnika 6 dana nakon premijere. Toliko o zainteresovanosti publike.

Čujem da "pastva" poslednje vreme više naginje ka kupovini ulaznica za koncerte "velikih" zvezda, poput Severine, Emine Jahović, Harisa Džinovića i njima sličnih. Kažu, bolje da odu na jedan "pravi" događaj, nego da se smaraju po pozorištima, gde se furaju neke teške teme.

Inače, ovo mi nije prvi put da ću da idem sama u pozorište.

1. Pozvani nemaju vremena baš za taj datum (a ja neću da ih čekam)
2. Pozvani nemaju volje za takve teme (a mene to ne zanima)
3. Pozvani nemaju inicijativu (a ja bljujem na reaktivne)

Zašto onda da ih zovem?!

Sinoć sam čitala City Magazine, i tamo su dali raspored prikazivanja filmova za predstojeću Sinemaniju. Naravno, samo za premijerni program. E, sad tu je i adresa website-a koja ne funkcioniše (http://www.lorealcinemania.rs/). Za sada. Takođe, na sajtu Ticketline-a nema podataka o prodaji karata, na sajtu Sava Centra sve stoji samo u najavi, itd. I šta sad? Treba da zapucam u Sava Centar da bih videla kada su reprizni termini za filmove koje hoću da pogledam? Idiotizam. Ili da sačekam još koji dan, pa da prevučem torrents-e na komp i da zajebem odlazak na Sinemaniju? Videćemo.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...