Monday 29 June 2009

Odluka

Elem, danas negde tokom dana sam donela odluku da ću da isfuram ovu firmu do kraja ove nedelje, i ćao.

Ubrzano radim na kopiranju dokumentacije, tj. šta sve sadrži jedno preduzeće i kako se to knjiži. Usput glumim sekretaricu i pitomu devojčicu i boli me kurac da radim bilo šta, tj. da im glumim pride i operatera. Međutim, u celoj toj priči ja sam napeta ko struna. Danas, prvi dan nisam popila ništa za smirenje, i oko 16 časova me je uhvatila takva želja da zbrišem odande da se ne da opisati. Napeta sam u pičku materinu. Stoji mi knedla u grlu i uznemirena sam. Počinjem da razmišljam ponovo o nekoj vanvremenskoj jebačini koja bi izbacila ovu napetost iz mene. Treba mi izdržljiv i iskusan muškarac. A, onda sam taj problem "rešila" tako što sam pila i pijem crno vino, hahahahahha. Jebiga,
Ces'tla vie!!! Zapravo, u petak imam nameru da vlasnici saopštim kako sam glupa ko kurac i kako nisam za ovaj posao i da joj se zahvalim i slatko izljubim sa njom i da odem u 3 pičke materine. To je bolje nego da ih oteram u iste te 3 pičke materine.

Jedna predusretljiva koleginica mi je donela svoju svesku sa kursa iz računovodstva i ona je sada na kopiranju. Njoj ću da poklonim nešto kad joj budem vratila svesku u sredu, kao mali znak pažnje. A već sam iskopirala kontni okvir sa primerima. Mislim, zlu ne trebalo, da malo i to proučim.

Jebem li ga, šta dalje?!?!?!?! Nemam pojma. Sad kada zagudi vrućina, možda i krenem da jašim FX platformu. Vidim ja da meni slabo leže srpski kolektivi, i da mi treba šljaka koju ću individualno da obavljam. U stvari, meni se fućka za šljaku, jedino je problem u lovi, i kao, tamo nekoj perspektivi koje ionako nemam. Pa, jebote najinteligentnija žena na svetu je domaćica. Sad kontam da bih i ja rado bila domaćica. Samo je problem naći solventnog domaćina, pa malo disperzija na štednju, nekretnine, životno osiguranje i tako to, pa bog da te vidi. Ne znam, možda treba i da pecam soma. Jedino što ne mogu dugo da izdržim pored somova. To je već problem.

Moja USA friendica dolazi za 2 nedelje i ne mogu da dočekam da je vidim. Ne znam koji je meni, ali ja tu ženu obožavam. Da li će to tako biti i in vivo, ne znam, videćemo.

Ispijam poslednji gutljaj vina u čaši i lagano me hvata kriza, ko pravog alkosa. Ali, avaj, do'vatiću bestseler Kako plivati sa ajkulama i lepo ću da se zabavim.

Klimu sam uključila da izbacuje vlagu iz gajbe, jer je danas kuliminacija užasa od vlage u BG-u, osim ostalih užasa, razume se.

Odoh da čituckam, a ne da se jebuckam, jeeeeeee..............

P. S. Danas sam proklela radio Pink, kad gle čudna mi čuda radio nije radio čitavih 6 sati na moje neviđeno zadovoljstvo. A, onda je proradio. Inače, sam umilno priuptala da slušamo neku radio station koja je svima podnošljiva, a odgovor je bio da na radiju ne može ništa da se u'vati (ma, da, osim Pinka); naravno, CD-ovi na zvučnike PC-ija ne dolaze u blagi obzir, jer se mešaju sa frekvencijom mobilnog - bar tako kaže premudra snajka u firmi.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...