Saturday 27 June 2009

Tako mi treba nešto da me podigne................................................................





A što mi to treba baš sada?

Elem, uopšte mi se ne sviđa ono smaranje u onoj firmi. Mislim, da nekako i podnesem njihov primitivizam i gluposti, ali da slušam radio Pink 40 sati nedeljno, to je too much za mene. Bljuje mi se. Pa još kad krenu komentari, je l' si gledala ovo ili ono sranje na Pinku, ko je koga i kako zaklao u Rikošetu, ko je umro, a ovih dana baš umire neki svima pozvat narod. Slava Olji Ivanjicki, zbog njene smrti mi je baš žao. Velika umetnica! Ne znam koliko ću uopšte izdržati, ali cenim da to neće biti puno. Pokušaću da pokradem što je više moguće informacija, pre nego li zapalim. Jebem ti i posao i egzistenciju. Mislim, boli me picin živac za sva ta sranja.

Danas sam svoju depresiju lečila u Timeoutu. Sniženja su stvarno skoro totalna. E, da ja idem da kupujem krpe, pa to je čudo neviđeno. To radim samo kada sam u totalnom, ali totalnom downu. U badu sam uopšte uzev. Ali, jebiga, šta da se radi, kao što sam već i pisala, to nije ništa novo. Ćapila sam i par dobrih naslova iz bibilioteke, to mi je duhovna hrana. BTW, izgubila sam i apetit u proteklih 5 dana. Muka mi je kada ih vidim kako žderu kojekakva govna, nalivaju se istim tim govnima. Mora da im izgledam ko vanzemaljac. Osim pojavnog oblika, razume se, tu spadaju i ostale navike. Jedem ražane kiflice i jogurt i tonu voća + po koja nes kafa. Uglavnom ćutim, jer stvarno nemam o čemu da pričam. Pokušala sam da se spustim na njihov nivo, ali slabo mi ide. Tema su bile pamučne vs. tanga gaće. Do jaja!!!

Mislim, kapiram ja te ljude, ali mi zaista nemamo ama nikakvih dodirnih tačaka. I uopšte me ne zanimaju. A + što je i posao sam po sebi dosadan, onda se da zamisliti kako se ludo provodim. A ovo sa glumljenjem sekretarice je isto ono što mnogo "volim". Ženska-vlasnica je imala poslovnu sekretaricu kad je bila veća firma, a sad kao ne treba. Jebote, telefoni non-stop zvone, zovu retardirani klijenti da postavljaju retardirana pitanja. Čast izuzecima koji nisu mentoli. A, i klijenti su sve moj do mojega, manje-više. Naprala sam se tone sudova do sada. I šta sad? Ništa, pokušaću da provedem neko vreme tamo, da nešto pokupim i naučim. Za sada mi ne pada na pamet da ulazim u šemu radnog odnosa. Ne treba mi u radnoj knjižici podatak da sam zbrisala posle mesec dana sa ovog posla. Pun mi je krasni da bilo kome objašnjavam zašto menjam poslodavce. Pa, jebote, menjam ono što mi se ne dopada. Ako gospoja ište, mož' da potpišemo neki Ugovor o volontiranju, i ako hoće da da neku kintu, može u kešu. Ako neće, ne mora. Ja sam tamo došla da naučim nešto i ne očekujem da će za to neko da me plaća. S druge strane, radim i ja nešto i doprinosim, i to je ta kompenzacija.

A što se učenja tiče, vidim da sam i tu prepuštena sama sebi, manje-više, tako da se snalazim. Danas sam ćapila Kontni (plan) i okvir sa primerima knjiženja po MRS i to sam odnela na fotokopiranje. Takođe, počela sam da češljam klijente i da gledam kako se šta knjiži. Tome ću, nadam se da se posvetim sledeće nedelje. Lepo ću da uzmem registrator pa redom, tap-tap primer i objašnjenje + kopija dokumenta + kopija knjiženja, pa sve to u svesku. Smeta mi što nemam pristup Internetu, što se ne radi ništa pametno. Čak je i jebeni program pod DOS-om. Pa, ko još danas radi u DOS-u (a da nije programer)?!?!?!?
A, bogami uzela sam i da ponovim jedan manji teorijski deo. Moram da raščlanim sebi u glavi šta je koji dokument, tj. da li je na aktivnom ili pasivnom kontu, tj. da li je prihod ili rashod, pa da krenem da povezujem sa konkretnim kontima. Npr. agencija ima klijenta, klijent izdaje fakture svojim klijentima, itd. Danas sam se mlatila sa unošenjem i rasknjižavanjem izlaznih faktura klijenta. I to je okay. A, češljala sam malo i povezivanje kalkulacija, sa veleprodajom i maloprodajom.

Sad mi je jasno da me ni ovaj posao baš nešto ne zanima, ali... sve što naučim kad-tad će mi dobro doći - tešim sebe ja.

Sad da još poslušam Boba, pa da skinem šminku, namestim krevet, izluftiram gajbu i da se patosiram. Sutra ću da čitam knjigu "Istorija ljubavnica" od Elizabeth Abbott (naslovna strana knjige). I da radim sve neke lepe stvari što me ispunjavaju... :-)

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...