Sunday 17 May 2009

Da, to sam ja!

Pa, dobar dan da poželim sebi. I, uistinu predivan je sunčan dan. Sinoć sam bila na Noći muzeja (http://nocmuzeja.org/). Kapiram da iz godine u godinu ima sve više mesta za obilazak u ponudi, ali realno posmatrano, sadržaj ponude je sve siromašniji. I kako to obično biva, samo ona mesta koja su dobro izreklamirana su bila upravo mesta gde je bila najveća gužva. Bila sam sa mojim mlađahnim drugarom u društvu. Malo mi je komična ta opcija. Sa strane posmatrano, kombinacija matorke i piletine, bar za neuke posmatrače. S tim da ja nemam nikakvih pretenzija, ali nisam sigurna da je on lišen sopstvenih fantazija.

Danas ne idem nigde, već uživam kod kuće. Pročitaću, ako stignem do kraja, (a valja mi da stignem jer je sutra zadnji rok za vraćanje knjižica u biblioteku) Bloom-ov Sumrak američkog uma - odlična i sumorna kritika budućih i aktuelnih američkih diplomaca i njihove ogoljene i nihilističke stvarnosti, lišene svakog liberalizma i suštine, dok im se zauzvrat nude pogodnosti instant kvazi-demokratije i opijenost svim onim što je prema društvenim kanonima uspeh.

Poslednjih nekoliko dana sam shvatila da sam srećna (u svome srcu iskričava i radosna) i da mi ništa više i ne treba od onoga što jesam. Drugačije rečeno, ovaj trenutak je moj život i ja ga volim. Sva sranja koja čekam i kojima se nadam više mi nisu prepreka, već podsticaj da radim ono što hoću i da se ne opterećujem onim što možda nikada neće doći, dok moj život prolazi.

Osećam zadovoljstvo u obavljanju svih onih svakodnevnih stvari koje volim i koje su atomi što stvaraju molekule mog života. Konačno, nekako otpadaju stereotipi i predrasude, i svežim očima posmatram i doživljavam stvarnost. Stvarnost je onakva kakvu ja hoću. Stvarnost nije statistička slika prikaza događaja koje serviraju drugi. Stvarnost je u meni. A oko mene je sve onako kako ja doživljavam da jeste. Odbacujem negativnost drugih ljudi, jer je to balast koji mi niko neće natovariti. I konačno, odbacujem sopstvene balaste prošlosti, loših događaja, neostvarenih želja, nedokazanih težnji...

Neizmerno se radujem što ću 100% učestvovati sopstvenim idejama i kreativnim radom u pripremi i proslavi L. rođendana. Sve je sublimirano, sada ostaje deo posla koji se zove konkretan rad na tome. Meniji su spremljeni, i slano, i slatko, i vino, i voda, i gosti su dobrodošli, ako dođu, a ako i ne dođu, sami ćemo se veoma dobro zabaviti.

Sutra stiže B. iz fašističke Nemačke. Biće oko 2 nedelje u BG-u. I s njom ću provesti neke lepe trenutke, gde god ona to bude htela da bude. Meni je svejedno, ja sam ionako uvek ovde, pa neka ona bira po sopstvenom ćefu.

Moja dijeta odlično napreduje, sada imam 70 kg, što je sjajno, jer još nedelju dana otprilike i idem ispod 70 kg. Pušim pomalo, ali to me ne tangira, jer mi trenutno veoma prija. Uživam u svojoj povremenoj nikotinskoj zavisnosti. Radim vežbe pilatesa, tj. sutra nastavljam sa trećim mesecom aktivnosti na tome. Što se tiče LPG tretmana, već sam odradila ukupno 16 komada, i zadovoljna sam. Guza se podigla, celulit na zadnjoj loži buta se smanjio, i to će još bolje da izgleda. Izguraću do kraja meseca ukupno 20 tretmana, zatim planiram da izmenim dinamiku sa 2 puta nedeljno, na 1 nedeljno do 25-tog tretmana (do kraja juna), a posle ću da idem 2 puta mesečno (5 tretmana ukupno - do kraja avgusta), pa posle na održavanje 1-2 mesečno, koliko god to mogu - a moja moć će zavisiti od mojih budućih finansijskih mogućnosti. Sve u svemu, kraj juna, ili početak jula meseca je period kada smanjujem tempo LPG-ija. Ionako me je finansijski urnisao totalno, ali vredi svakod jebenog dinara. Meni je idealno da se vrtim oko 66-67 kg, što je moguće da ću postići za mesec dana. E, onda mogu malo da predahnem, jer nije ni malo jednostavno držati dijetu za mršavljenje, brojati kalorije i odnose proteina, ugljenih hidrata i masti i 24 sata razmišljati šta je dobro da uneseš u organizam, a šta ne. Moja dijetica za slabljenje traje već puna 2 meseca, i za to vreme sam izgubila sjajnih 8 kilograma. A, ja sam sujetna životinjka i volim da lepo izgledam sama sebi kad se skinem.

O'ladila sam što se tiče čike koga srećem u Fitnes studiju. Mislim se, čemu? I konačno, moj prvi utisak kada sam ga videla je bio da je leden, a ja to ne volem. Ne želim da se prepuštam iluzornim maštanjima o muškarcima koji ili nisu za mene ili neće biti moji ili kako god nisu dostupni. Ne jurim više ni za čim, a pogotovo ne za mužjačićima. Kapiram da muškarac treba da juri mene, a ne ja njega. I koji god da nema hrabrosti za to, verovatno je nikada i neće imati. A mene to ne zanima.

I na kraju, nekoliko reči o zaposlenju. Koliko vidim, sačekaću još neko vreme, jer ničega na pomolu nema, ali ni to me ne tangira, naravno, jer imam mamu koja mi je i moralna, i principijelna, i finansijska podrška.

Svi ostali koji nisu vredni ničega, njih neću ni da pominjem, jer zašto bih inače trošila vreme i reči na njih?!

Usput, misao o letovanju me je spopala, pa nije isključeno da od toga i bude nešto. Ne znam kad i ne znam gde, ali osećam da je moguće da bude ovog leta. Kapiram da za 300-400 evra može da se napravi baš dobra varijanta, ali o tom potom.

2 comments:

  1. Kapiram da si ti jedna sasvim normalna žena, cura, kako god... Dobro je što držiš do sebe i što si sebi uvek na prvom mestu. Tako treba, tako je i bolje i tako i treba da ostane. Ne dozvoljavaj drugima da ti to oduzmu. Sačuvaj sebe i samo napred! Ja sam možda nova u svemu ovome ali ne mogu da iskuliram kada naiđem na pozitivne i normalne, sasvim jednostavne ljude koji umeju da cene ono što im donosi svaki novi dan. Sve naj od mene, extra si! Poz

    ReplyDelete
  2. Draga Angels and Demons hvala ti na podršci. :-))

    Kao što i sama vidiš blog pišem zbog sebe, tako mi je puuuuno lakše da svarim milion pizdarija koje nas okružuju... ;-)

    Dolazim kod tebe u goste nepozvana da pogledam tvoje rane radove... :-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...