Friday 29 May 2009

Danas za danas...

Danas se toliko osećam izjebano. Boli me ova rana od zuba (izvadila sam 8-icu gore levo). A, to mi i nije neki bol koji ne mogu da podnesem. Mnogo me više jebe to što me glavobolja otkida, i to 4-ti dan za redom. Dakle, popidz i dopizd mi je od toga što sam metereopata i što reagujem na svaku jebenu vremensku promenu, i pre, i sad, i posle, ma stalno. Ima samo 13 stepeni napolju, obukla sam se ko polarni medved i džudžim ispred kompa. A, pre 2 dana sam htela da crknem od vrućine. No, dobro, dosta lamentiranja i kukanja.

Još uvek razmišljam da li danas da idem na pilates, s obzirom da se nikako ne osećam. Dilema nema veze sa VD-om. O njemu ne razmišljam. Odlučiću u nekoliko narednih sati, koliko još imam fore.

Nervira me što se B. ne javlja. Mislim, za koji moj je i dolazila iz Švabije, a da ovde mlati praznu slamu, što po BG-u, što po NI. Otkud znam, zvaću je sutra, pa se možda i vidimo. A, ono realno, svejedno mi je.

Sinoć sam imala neviđenu akciju. Dok sam ćakulala sa N. telefonom moja draga podivljala mačka je iskočila kroz prozor na vinovu lozu koja je pa opet nadrkana na neku gvozdenu konstrukciju ispod mog prozora. Bilo je svega pola sata do ponoći, mene zub jebe pa me rastura. E, u roku od 3 nanosekunde sam se natakarila, uzela merdevine i sjurila se ispod prozora. Mačka se drala kao magarac i ko kobac zakačila, morala sam bukvalno da je vučem za glavu, ne bi li je uhvatila za nešto. A, onda sam joj otkačinjala kao u crtanim filmovima, šapu po šapu (a ona je pustila orlovske nokte), da bih je nekako ćapila za gušu, stavila pod mišku i odjurila sa njom u stan i ubacila je u kujnu i zatvorila vrata. Dakle, moja mačka samo pravi sranja. A, kapiram da je bit u tome što je posesivna u PM. Ponaša se ko oni patološki ljubomorni muževi koji konstantno dahću svojim ženama za vrat i imaju trip da se njihove žene sa svakim jebu, tj. da je svaki vid komunikacije sa suprotnim polom u stvari shortcut i poziv mužjaku u njihovo međunožje. I nije bitno da li i koliko posvećujem pažnje mački, bitno je da pažnju ne posvećujem nikom drugom. Užas. Oduvek sam mrzela ljubomoru, a imam ljubomornu mačku.

Nadrkana sam od ove glavobolje, moram da se skinem sa kompa, jer sam nervozna ko pas pun buva. Idem da se tuširam, to će da mi prija, i da skinem poluofucani lak za nokte sa prstića na rukama. Sa nogu me mrzi da skidam, to ću da ostavim za vikend. Da, i da perem sudove, i da skupljam veš, ma sve te kućne poslove od kojih mi se diže kosa na glavi...

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...