Wednesday 29 April 2009

Guram i ja pomalo...

I'm a little bit on the road again... LOL Elem, za neverovali ili da, idem kod teta zubarke posle oko 15 meseci. U ustima mi je krš od katrana i kamenca, a i još par zubića čeka na akciju. Odlučila sam da promenim mog višegodišnjeg zubara, jer mi nešto ne klapa više. Jednostavno, takav mi je feeling. Lik je počeo da me odrađuje, a nisam zadovoljna njegovim radom, jer se ne posvećuje više. Danas ću da isprobam novu zubarku na staroj lokaciji, i nadam se da ću kod nje i da ostanem, ako mi se dopadne.

Malo mi je udarilo i proleće u glavu, tj. malo mi se sigraju hormončići, pa osećam da bi mi baš leg'o neki fini dečkić, ali avaj... svi junaci nikom ponikoše i u crnu zemlju pogledaše, što ono onomad reče Njegoš. Pre svega, treba mi voljenje i pripadanje, pa tek onda fizička intimnost. Za sada mi je jasno da imam kandidata za eventualni sex, ali, bojim se da samo za sex nisam zainteresovana. I to bez obzira na status kandidata. Naravno, oženjen i/ili s bilo kakvom vrstom obaveze u smislu ribe, i sl. ne dolazi u obzir. Videćemo kako će moj kandidat da nastavi da se ponaša, tj. šta će konkretno da preduzme. Zaboga, ako od nekoga treba da saznam da li je slobodan (a pri tom moralno odgovoran) i to ne samo deklarativno, to je onda on. Mislim, njega ću i da pitam, ukoliko dođem u situaciju da se osetim prozvano ili pak pozvano. O tom potom...

Sad još koji minut ovde, pa palim kod zubarke na vatreno krštenje...

Danas mi se sviđa Tito-a & Tarantula-ina pesma AFTER DARK iz Tarantino-ovog movie-ja "From Dusk Till Down"... Na žalost, ovaj premudri Google-ov servis neće da mi attach-uje file sa YOUTUBE-a... :-(((((((((((


0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...