Wednesday 19 January 2011

Update: Orion Telekom

Uputila sam mail ove sadržine, zbog nereakcije na mail od koga je sve počelo, na šta je usledio telefonski poziv...


Retka Zverka <zverkaretka@gmail.com> 19 January 2011 12:59
To: korisnicka.zona@oriontelekom.rs
Cc: office@oriontelekom.rs, info@oriontelekom.rs, reklamacije@oriontelekom.rs
Poštovani,

Vi mi još uvek niste uputili odgovor na poslati mail. Vaše nereagovanje smatram vrlo neprofesionalnim gestom.

Za Vašu informaciju, na svom blogu objavila sam sopstveni utisak koji se tiče Vašeg odnosa prema korisnicima u postu Nezgodan korisnik Orion Telekoma, kao i integralnu verziju maila koji sam Vam poslala 16. januara - Mail upućen Orion Telekomu.

Kada ću dobiti odgovor na već pomenuti mail koji se nalazi ispod ovog teksta?

Srdačan pozdrav,
********** *****


13:52 Sa telefonskog broja 3081878, zove me na fiksni broj telefona Ana Zlatanović iz Službe za reklamacije Orion Telekoma.

Šta je problem u tom delu priče?

Prvo, na upućeni mail se odgovara mailom. Drugo, to je kršenje moje privatnosti, jer nigde nisam napisala da želim da budem kontaktirana tim putem.

Ana zove da utvrdi činjenice, tj. da proveri da li je ta osoba, sa tim i tim nickname-om pisala pomenuti mail, jer kako kaže, nisam se identifikovala. Da, naravno da nisam. A što bih? Moja identifikacija je potpisano moje ime i prezime, a za sve ostalo oni mogu da mi upute dodatna pitanja, kao što bi, ali usmeno.

Bila je izuzetno loša telefonska veza (to ovoga puta nema veze sa smetnjama na mojoj liniji, već na liniji sa koje je zvala Ana) i Ana je veoma brzo pričala, narodski rečeno - mlela. Dopao mi se taj pristup iz korporativnog ugla gledanja, tj. da sam npr. vlasnik Orion Telekoma, kao što nisam, veoma bih vrednovala taj - brz i efikasan pristup. Ana ima ono što eksploatator kapitalista očekuje i zahteva od svojih uposlenika. A to je pitbulterijerski nastup koji ima za cilj da parališe (onog tamo s druge strane žice) u komunikaciji. I, kada sam uspela da dođem do reči (teško), Ana me nije slušala i stalno me je prekidala. Skrenula sam pažnju na to, ali bez efekta.

No, bilo kako bilo, sada sam vrlo skeptična da će iko ikada odgovoriti na mail, jer je takav pristup verovatno deo korporative nekulture Orion Telekoma. Ana je za mene Orion Telekom, da odmah razjasnimo, jer istupa u ime firme, što je i logično. Ja im zameram zbog njihovog nereagovanja na mail, ali taj njihov ugao gledanja je pragmatičan, zbog toga što niko ne voli da ostavlja tragove u pisanoj komunikaciji koja jedina ima nekakvu specifičnu težinu. Jer, gde je meni dokaz da sam razgovarala sa Anom, tj. slušala njen monolog (o tome kako su oni super firma, kako brinu o korisnicima, itd.), uglavnom?

Bez ulaženja u sve detalje tog manje-više monologa, ostalo je na tome da će Ana isti da prosledi tehničkoj službi i da će oni da reše problem. To tek treba da vidimo.

Ono što mogu da pomenem, a što se desilo krajem septembra meseca prošle godine je da sam pokušala da uplatim ADSL vreme putem elektronskog naloga za prenos, i da se pojavio problem (koji sam fakat opet sama rešila), i da je upravo Ana Zlatanović bila ta koja je prosledila mail finansijskoj službi, što je za pohvalu, a čega se i sama setila tokom razgovora. Dakle, moguće je na mail odgovoriti mailom. Tada sam dobila odgovor na mail i od službe finansija i od korisničkog servisa, i to promptno. Znači, kada plaćam usluge, onda su svi manje ili više na raspolaganju. I ja sam bila korektna i napisala im u čemu je bio catch kod popunjavanja elektronskog naloga, jer sigurno da je bilo i drugih korisnika kojima se taj problem pojavio.

Ujedno, ovim putem javno izjavljujem da se više neću javljati na pozive upućene mi na fiksni telefon od strane Orion Telekoma, ukoliko takvih bude. Komunikacija, ako je bude, će se odvijati isključivo pisanim putem ili je više neće biti. Unapred se zahvaljujem Orion Telekomu na (ne)razumevanju i apelujem na njih da ukoliko nemaju vremena, volje, ljudstva ili čega već, da odgovore na mailove korisnicima, da sve mail adrese koje su za to namenjene na njihovoj internet prezentaciji - uklone.
____________________
Update: U subotu, 22. januara, pošto me je dan pre zvao sa mobilnog dečko iz tehničke službe Orion Telekoma, došao je, zamenio splitere, komada 2,  i to je to. Usput, da, naučila sam nešto novo. Spliteri su potrošna roba i osetljivi su na nestanke struje, što je kod mene relativno česta pojava. Drugo, ako imate žični ADSL modem/ruter ubodite ga u USB port na "leđima" kućišta (zbog stabilnosti veze sa netom), jer portovi koji su na frontu kućišta nemaju adekvatnu voltažu. I, naravno, onaj mikrofilter što su mi prodali u poslovnici, a koji je proizveden pre 10 godina, ću da im vratim i da mi za te pare umanje cenu ADSL pretplate za februar mesec.

17 comments:

  1. Ja ni ne znam više kome plaćam internet, kada sam pre par godina potpisivala ugovor, to je bilo sa telekomom. Znači to su sad ovi. I meni je internet sporiji nego inače. Ma ja živce iskidah sa ovim poskupljenjima i sranjima, kad se ne pobih sa kontrolorom u prevozu pre neki dan. Sere mi se više na ovu zamlju!

    ReplyDelete
  2. Mi imamo onaj 24/7 paket kablovski preko SBBa i moram reci da sam bas zadovoljna. Retko se desava da se internet uspori a kada u jos redjim trenucima nestane momci se javljaju na telefon i vikendom a i poprilicno kasno uvece pa sredjuju problem. Tako je barem u Lala lendu, ne znam za Bg - eto i kanali u Tv ponudi su drugaciji ;) Reklo bi se da je ipak bolja varijanta kablovski nego ADSL, bar po onom skromnom iskustvu koje ja imam i ljudi oko mene.

    Ja mislim da bih sa Orionom sto pre zavrsila bilo koji vid poslovanja. Iznervira me i kada prodavci ne kazu "dobar dan" kada im udjes u radnju a gde ne bi ovako nesto.

    ReplyDelete
  3. @Džiadžojka
    Verovatno je onda još uvek kod Telekoma, hehehe. Nemoj da si kidaš živce, sis, tek nas čeka vele-zajebancija u narednim mesecima. A kontrolore u prevozu, ma ko ih jebe, išetaj napolje. Ma, čuj, sere, meni se odavno riga na sve živo, ali bukvalno. Samo uključujem odbrambene dugmiće.

    ReplyDelete
  4. @Gradiva
    Ja imam kablovsku preko Kopernikusa. Ni za kurac nisu. Tako da se ne usuđujem da uzmem kablovski preko njih. A SBB je teški mopolista, ali ako si ti zadovoljna, onda imam razloga da verujem da nemaš nekih većih problema sa njima.

    Što se tiče Orion Telekoma, dopizdeli su mi. Jebo ih strani vlasnik (mislim šatro kapital) da ih jebo. Bolje mi je bilo dok je bio Sezam, ende. Razmatram mogućnost da pređem kod EUneta.

    ReplyDelete
  5. Da se vratim na pitanje, koje si mi postavila juče. Ja sam kod Beotela već 6-7 godina i ne pamtim više. Uglavnom sam bila zadovoljna do tog kuršlusa, koji sam pominjala, mislim da je bilo pre tačno godinu dana. Prvo je moj sin komunicirao sa njima, kao on zna o čemu oni pričaju, pošto ih ja ništa ne razumem, ali je vrlo brzo digao ruke, pa sam ja stupila na scenu. Da ne zaboravim, došlo je dotle da je do prekida dolazilo 10-ak puta na dan, a u međuvrmenu haos od protoka. Call centar je izbacivao samo neke fraze u stilu, vide oni, meni je protok je super, nego ja nešto ne radim kako treba ili imam virus. Ondak sam zašiljila pero i počela da pišem, tj. kao što rekoh bilo je u stilu alo bre, bando jedna, da li vi radite nešto ili samo prodajete ..., ne smem dalje da ne pročita Dži.
    Javio mi se odmah mailom neki g. menadžer i rekao da on nikako ne radi navedeno nego svoj posao, ali da oni imaju promociju i zuzetno povoljne cene pa ih Telekom minira!!!
    Sad ide onaj meni interesantan deo, zapamtila sam - meni oni šalju ugovoreni protok, ali se paketi (da,da, baš paketi) rasipaju usput.
    Onda sam ja malo finije zamolila g. menadžera da mi nahvata te pakete, pošto je on ipak tehnički potkovaniji od mene.
    Elem, napisah post a ne komentar, dali su nalog Telekomu da proveri tehničke performanse moje linije. Pošto je to bilo u redu, a ja sam vrištala i dalje, dobih novi modem iako mu nije bilo vreme za zamenu i stanje se stabilizovalo, pu,pu.
    Eto ti moj slučaj, ako može da ti bude od neke vajde.
    Za pomenutu Anu i njeno telefoniranje nemam reči, verovatno bi je isprozivala i posvađala se ladno sa njom.

    ReplyDelete
  6. @amarilis.online
    E, pa baš ti hvala na ovako iscrpnom objašnjenju situacije koja je tebe zatekla kod Beotela.

    Vidi, ono što je sigurno (valjda) je da mogu da zamenim bajatu opremu za novu. Jer, imam bajat ADSL modem, ali dok ne isprobam nešto novo, ne mogu da tvrdim da li će mi rešiti probleme.

    Truć-truć, Telekom ih minira. Čak je i dotična Ana sa mnom dotakla temu fiksne telefonije i njihove konkurencije (Oriona prema Telekomu i vs). Rekoh: "Da, ali Vaša fiksna fukcioniše po totalno drugom principu." No, nebitno. Svi oni jesu vezani za Telekom, jer Telekom drži kompletnu infrastrukturu. Sve dok... jebiga, dok se Deutsche Telekom ne"ozvaniči" kao vlasnik (našeg) Telekoma. A, onda, verovatno, najebasmo sa cenama u fiksnoj telefoniji.

    I što se tiče Ane, jebiga, ona je verovatno najbolji adut Orion Telekoma, to ne treba ispustiti iz vida. Ne može svako da ima takve verbalne performanse, koliko god se meni taj agresivan pristup ne sviđao.

    ReplyDelete
  7. Moj ti je savet da obavezno tražiš novi modem, možda to nije tvoj aktuelni problem, ali gore ne može da bude.

    ReplyDelete
  8. @amarilis.online
    To ću i da uradim, pred kraj ovog meseca, kada dospeva uplata za naredni mesec, pa da vidim kako mi vrši posao nova oprema. Slažem sa da ne može da bude lošije nego što jeste.

    ReplyDelete
  9. Ja sam imao problem slicne prirode sa (da li je cudno) drzavnom firmom, gde te niko ne slusa, svi te optuzuju, a ti moras da se branis i dokazujes da ti veliki racun nisi napravio.
    O mojim mukama sa Telekomom mozete citati ovde:
    http://mastiljanje.blogspot.com/2010/08/koga-briga-za-male-ljude.html

    ReplyDelete
  10. @Stefan
    Pročitala sam tvoj tekst. Odgovor je jednostavan, redno za sve njih - može im se, na žalost. A ta priča, oko privatizacije Telekoma, truć-truć, rasprodaja resursa uz više nego bogate otpremnine zaposlenima koji će biti nogirani ili će se sami nogirati (950 evra po godini staža - od naših para). Živi bili pa videli, koje će onda cifre da budu u okviru mobilne i fiksne telefonije.

    ReplyDelete
  11. NI Sjebebe nije bolji... Zvala sam tehničku podršku više puta kako bih ukazala na česte prekide kablovskog net-a. Oni kažu da je kod njih sve uredu i da moj komp, ruter, šta god... ne valjaju. Da mi je znati kako to da dva sata valjaju, a 15 minuta ne i tako jedno 2 meseca. Sreća njihova, te nemam vremena da idem da se svadjam, ali kad u aprilu dodje kraj ugovora, otkačiću ih. To i tebi savetujem, promeni provajdera, ako možeš!

    ReplyDelete
  12. @Miljana Mladenovic
    Znaš šta, za SBB sam svašta čula, ali lično iskustvo nemam. Kablovski internet ne bih, za sada, ni od koga uzimala. A što se tiče ADSL-a, za sada, problem je rešen. Ako se ukažu problemi koji ne mogu da se reše, to će biti razlog za prelazak kod drugog provajdera. Međutim, izbor jeste sužen, tako da meni samo EUnet igra u toj varijanti. Inače, ja izbegavam da potpisujem Ugovore, ukoliko je to moguće, tj. i nemam potpisan Ugovor sa Orionom, kao pravnim sledbenikom Sezamproa. ;) Ako tebi SBB kaže da ti ne valja ruter, fino, neka dođu i neka ti donesu nov ruter. Zašto bi im ti plaćala uslugu koju ne dobijaš?

    ReplyDelete
  13. @Retka Zverka
    Meni su u organizaciji za zastitu potrosaca rekli da je odredba "ukoliko zelite da raskinete ugovor, morate platiti sve pretplate koje su vam preostale do isteka ugovora" u Evropi tzv. nepostena odredba i ugovori koji sadrze nepostene odredbe automatski su nistavni na sudu. To se zove zastita potrosaca a ne ovo sto nama mazu oci, kao, stigao novi zakon, bolje stiti potrosace, osnovali smo i Centar za zastitu potrosaca... Mozda to nije losa, ali posle iskustava sa ugovorom ne zuri mi se sa potpisvianjem bilo kog ugovora

    ReplyDelete
  14. Ljudi moji, ja vam svima preporucujem ADSL pakete kod Telekoma Srbija! To je najpouzdanuiji internet. Jedino tu imate protok koji plaćate!Ja kao podstanar nemam mogucnosti za ADSL, pa sam primoran da koristim SBB, imam protok od 6 Mbit/s ali kada se ceo moj kraj nakaci i radi nesto na internetu protok pada, pise i dalje da je taj, ali nije!!Naprimer SBB ima jedan vod do jedne zgrade, i taj vod deli cela zgrada. Ako su svi na netu, vama ce protok pasti!, to kod ADSL telekoma nije moguce jer svako ima svoj vod (telefonsku liniju)!!!!

    ReplyDelete
  15. @Anonymous
    Okay, hvala ti na komentaru. Kažem, ja nisam ni u kakvoj ugovornoj varijanti, tako da ne bih ni sa Telekomom ni sa bilo kim ulazila u tu sortu aranžmana. Ovako, dok mi pasuje Orion sa njima sarađujem. Sad mi sve radi kao podmazano. Definitivno je bio problem do tih izdrdanih splitera, a to je opet posledica učestalih nestanka struje. Inače, što se protoka i opterećenja tiče za kvalitet veze kod ADSL konekcije nije dovoljno to što imaš telefonsku liniju, jer je bitan kvalitet parice i udaljenost od telefonske centrale.

    ReplyDelete
  16. Posle gore procitanih komentara,nemam komentara.Mislio sam da je problem samo kod mene i zesce se prevarih.Nazalost,veze me ugovor ali i to ce proci.Necu gubiti vreme vec cu biti aktivan i upozoravacu prijatelje i prijatelje njihovih prijatelja o Vasim (ne)uslugama.

    ReplyDelete
  17. @Anonymous
    Ispada da bez obzira kod kog si provajdera, treba samo ići bez ugovora - ubuduće. Mene hteli da "namame" sad skoro da potpišem Ugovor (iako sam dugogodišnji korisnik usluga njihovih), pa ću kao da dobijem još ovo i ono, itd. Meni je dovoljno i ovo što imam, bez Ugovora. Eto tako.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...