Tuesday 18 January 2011

Nezgodan korisnik Orion Telekoma

To sam ja. Poslala sam pre više od 24 časa korisničkoj službi Orion Telekoma mail u kome sam iznela svoje opservacije koje se tiču pada kvaliteta njihovih ADSL usluga, kao i određenih problema koji su mi se pojavili na telefonskoj liniji.

Nazovite me drkadžijom, ali 24 časa jeste rok da pružiš korisniku povratnu informaciju, bilo koje vrste. A ta informacija može da bude i floskula tipa: "upravo radimo na rešavanju Vašeg problema, dobićete odgovor u najkraćem mogućem roku" ili "naša nadležnost ide do (tačke A), a od (tačke B) to je u nadležnosti Telekoma" i tako dalje. Hoću da kažem da su mogućnosti brojne, i da je jedino neprihvatljivo ignorisati korisnika.

Oduvek sam mislila da nema tih treninga (za zaposlene) koji se tiču ponašanja u poslovnoj prepisci, a koji mogu da poprave matore konje, gde su za ključne greške u vaspitanju odgovorni njihovi roditelji, ali samo dok ne postanu punoletni, ako nisu maloumni, i ostaću uverena u to.

Sad neka me neko pametan pita zašto jednostavno ne okrenem njihov telefonski broj. Odgovor je - neću, jer time nemam nikakav dokaz da sam uložila nekakvu žalbu, niti sa kim sam razgovarala. A posebno me iritirira što te tretiraju kao da si primitivni korisnik koji (još uvek) fura šoljicu za kafu u otvorenom DVD rezaču, što nije bio redak slučaju kada su kompjuteri još uvek predstavljali "privilegiju" manjine. Mislim, dovoljno je pogledati rubriku FAQ, iz koje se vidi da se pretpostavlja da je korisnik mentalno retardiran po definiciji.

Nije potrebno da napominjem da je 24 časa pristojan rok da odgovoriš bilo kome i u ličnoj i u profesionalnoj komunikaciji. Ja se najčešće pridržavam toga, retko se desi da ne. Kada se ne pridržavam toga, to može da pokaže da iz objektivnih okolnosti nisam to mogla da uradim ili da sam smatrala da prethodan nečiji odnos (istorijat prepiske) - idi-mi-dođi-mi, prema meni, mi nalaže da ja imam svu slobodu da se isto tako ponašam. Sve pod pretpostavkom da sam pre toga (a jesam) skrenula pažnju da takvo ponašanje ne tolerišem.

Daću im vremena još sutra (utorak) da mi odgovore, a ukoliko mi ne odgovore poslaću ponovo isti mail na sve adrese koje su mi dostupne na njihovom sajtu. Ukoliko smatrate da ima potrebe, izvestiću vas o razvoju događaja, što može da uključi i integralnu verziju mog maila, ali takođe i njihovog odgovora, ukoliko ga bude. :)

6 comments:

  1. Pošalji im i link na ovaj post. Možda pomogne.

    ReplyDelete
  2. "Озбиљна веза"... Предосећам да ће ово бити серијал постова о Ориону као Милков о m:tel-у.

    Срећно!

    ReplyDelete
  3. obavezno! Čuj, OZBILJNA VEZA. Ako hoćeš slaću im i ja na 24 sata kopiju tvog pisma :))Znam o čemu govoriš, nema ko se nije našao u sličnoj situaciji, ali ne samo konkretno tu, nego svuda.

    ReplyDelete
  4. Salji im link, svaki dan.
    Pet ovakvih tekstova i svakako ce se popraviti, barem privremeno.
    A onda iznova.
    Udri!

    ReplyDelete
  5. Pošto su vaši komentari međusobno vrlo slični, neću nikome ponaosob da odgovaram, već jedan zajednički odgovor.

    Prvo, hvala vam svima na komentarima i na podršci.

    Drugo, u narednom postu (koji je draftovan, jer sam pokupila čitav HTML code poslatog maila) objavljujem - vrlo uskoro mail koji sam im poslala.

    Treće, kao što rekoh, dala sam im rok do kraja današnjeg dana, i ako odgovora na bude, od sutra krećem, i forwardujem mail (na dostupne mail adrese na njihovom sajtu) sa sve linkom ka ovom tekstu.

    Četvrto, i ne manje bitno, da li ste vi zadovoljni sa uslugama vaših internet provajdera (koji su, ako nije tajna), ili na koji već način pristupate internetu?

    ReplyDelete
  6. Zadovoljna sam, zamisli! Samo da ne ureknem; Dobar protok, veza, korisnički servis dostupan, ljubazani, predusretljivi, strpljvi. Pričam o Telekomu! :))

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...