Thursday 22 January 2009

Laganica

Prošlo me je moje ludilo toga dana, ponedeljka.

E, a u utorak sam prijavila odbranu diplomskog rada i branim ga sledećeg četvrtka. Taman, kao što sam i htela da tu priču završim u mesecu januaru. Mesec kada je moj rođendan i mesec kada ću steći VSS. Baš lepo! Bože zdravlje, za neku godinicu biće tu i master diplomica. Znam da ako uspem da nađem posao ove godine, što će ići prilično čupavo i dlakavo, da ću dobiti lovu za master studije. A, ako ne nađem, hm, pa ne znam, onda će biti veselo, moraću da radim neko sranje od posla, da bih imala od čega da živim.

Još jedna stvar u vezi sa diplomskim me je obradovala. Naime, od cele te moje faze, hoću-da-idem-neću-da-idem je ispalo, da je u utorak evro ojačao za oko 2 dinara, mislim, najpovoljnija dinarska protivvrednost ikad, do sada. Uskoro će evro vredeti 100 dinara. Nadajmo se samo da ova godina neće biti upamćena po tome što će NBS da spiska sve devizne rezerve reanimirajući posustali kurs dinara prema evru. Dakle, mesto da zamenim planiranih 250 evrića, zamenila sam 200 evrića i resto dodala u dinarima koje sam imala. Lepa ušteda!

Takođe, pazarila sam stvarčice u DM-u toga dana i spiskala 2x više od planiranog i sada sam nakupila svih onih 10 markica, tako da do kraja februara imam fore da prilikom neke od narednih kupovina ostvarim popust od 10%. Lepo je što nisam sve pare potrošila na sebe, tu je bilo i nekoliko sitnica za matorce.

Uglavnom, juče sam se čula sa mojim drugarom sa fakulteta i blebletali smo 100 godina, ali i uradili nešto korisno, tj. napisala sam mu mail-ić za nekog klošara iz Amerika koji ga već mesecima vaćari za 150 dolara - to je cena za dizajn vizit karata. Sve kao samo što mu nije platio, al' za malo! Još je počeo da ga ucenjuje, kao ako mu ne pošalje dizajn, uzeće nečiji drugi. Koji bezobrazuluk. Sad me zanima da li će uopšte da mu pošalje novce ili i dalje fake-ira.

Slatki tatica se uopšte ne javlja i neću ni da ga spominjem. Ni slatka drugarica se ne javlja i ni nju neću da spominjem. Ni jednog, ni drugog neću da zovem, pa kako bude.

A, ono što je najvažnije je da polako spremam odbranu diplomskog. Cela koncepcija mi ide preko PowerPoint prezentacije, a ono što ću dodatno da kažem (ili ti pročitam) će da bude u Speakers Notes-ima, što ću sebi da odštampam sa svakim pojedinačnim slajdom. Postoji ta opcija u PP-u.

Počela sam malo da se igram sa torrents-ima. Auuuuuuuuuuuuuuu, čega tu sve ima, pa ja sam apsolutno oduševljena. Sada ću da nasnimam brdo muzike i filmova, ali i knjiga, i svega što mi je zanimljivo. Naravno, sad se malo igram i isprobavam, a prava akcija kreće posle diplomiranja, kada sredim računar i onda ću da kupim DVD player za sobu da se filmovi lepo gledaju iz kreveta, a ne da se džudži pored kompa.

Eto, a sad idem malo da surfujem po Net-u dok Vuze skida Gomorra-u... Na stand-by-u su i The Reader i Doubt.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...