Thursday 15 January 2009

Siže

Vau, ovo mi je do sada najveći vremenski razmak između 2 posta!

E, pa u prethodne bezmalo 2 nedelje se i nije puno toga dešavalo, bar ne puno toga što bi mene iritiralo, da bih do besvesti lamentirala na bilo koju od tema.

Dakle, proslavila sam svoj rođendan i pravila sam ručak i kolače i svašta nešto i baš sam se dobro iscimala pre, za vreme i nakon rođendana mi.

Imala sam goste, najuži porodični krug i nekoliko friend-ova, a matorce sam gostila ukupno 5 dana u okviru termina rođendana. Ko mi je kriv kada sam naspremala dovoljno hrane da nahranim celo čovečanstvo. Doduše, bilo je tu pride i dodavanja klope...

Beograd je pod ledom već nekoliko dana, pravo veliko klizalište, a već oko 3 nedelje se temperatura ne penje iznad nule. Na samom početku meseca je bilo problema u snabdevanju sa strujom, tako da je bio jedan dan, kada skoro 24 časa +- 2 do 3 sata nisam imala struju. Baš je bilo frigidno, a pri tome da li treba da komentarišem da ne može ništa smisleno da se radi čim padne pomrčina. Ko prava gluva kučka.

Počela sam mog drugara, a inače nekadašnjeg jebača, da obučavam da radi na kompu. Elem, problem nije u tome što on nema blage veze sa informacionim tehnologijama, već što ga to i ne zanima, a onda bilo kakvo učenje ide veoma mučno i teško. BTW, on se ipak nada da će među nama biti ponovo nečega. Pitam se, pitam ja, a čega? S obzirom da nisam zainteresovana samo za njegovog đoku, a da praktično ništa više od toga ne mogu da dobijem, onda mi i ne treba. Mislim, znam da on mene voli i na izvestan način volim i ja njega, ali takav odnos je potpuno bez perspektive, a kod mene stvari funkcionišu tako, da kad detektujem momenat besperspektivnosti, da se momentalno ohladim, a skoro i da se zamrznem.

Takođe, od juče sam počela da vijam asistentkinju (za sada putem mail-a) da posreduje u zakazivanju termina odbrane diplomskog rada, a mislim da postoji velika šansa da pobelim čekajući na njen odgovor. Onaj izdrkani profesor, moj kvazi mentor koji kurcem nije mrdnuo do sada (a i neće) mi 'ladno 1.5 mesec nije odgovorio na mail. Skot neopevani! A može mu se...

Oglasila i profanka iz engleskog, kao sa zakašnjenjem mi čestita praznike i tako to, (odgoborom na mail koji sam joj poslala uoči Nove godine) sve onako polite, i raspituje se za moj profesionalni status. Mislim se, koji profesionalni status, pa ja ga nemam!

Ah, da umal' da zaboravim, da je gospon profesor iz NS-a mi poslao mail da pošaljem svoj CV nekoj ribi iz njegove banke, kao traže 2 osobe za BG, i uputio novogodišnje čestitke i tako to. Odgovorih mu još lepše, poslah dotičnoj biografiju, i? Kada sam dobila mail od njega prva misao koja mi je proletela kroz glavu bila je da od ovog posla MOŽDA nešto i bude. To je korak napred, u odnosu na sve prethodne varijante sa preporukom ili bez preporuke, gde mi je unutrašnji osećaj rekao da ni od jednog posla nema ništa. Džaba tih kretenskih testova (za koje mislim da su neustavni, jer previše zadiru u intimu) i intervjua (koje uglavnom tupavi HR-ovi ne znaju da vode), kad od svega toga prolazi onaj sa najjačom vezom i tačka. A, ja, svakako nisam ta koja ima najjaču vezu. Tako da... E, sad, prođoše svi praznici, je l' i tako to, a mene niko nije kontaktirao iz vrle banke, tako da... mislim da ni od te rabote nema ništa... Ako me niko ne kontaktira do kraja ovog meseca, verujem da me i neće kontakirati in this lifetime.

Onaj moj profil na Net-u lagano zamire, jer ni tamo nema sa kim da se komunicira, a i to je dobro. Kako god, ja nemam nameru da otvaram svoj profil više ni na jednom site-u. Sledeći korak može da bude samo da postavim svoj site.

U poslednje vreme, osim FX-a koji je i dalje u igri, kao opcija na koju ću da potrošim korisno svoje vreme i da nešto naučim, počinjem da razmišljam o pokretanju nekog nebuloznog foruma (tj. teme o kojima IT populacija želi da palamudi), na kome bi se pravio cash od reklama koje se tamo vrte. Jedino je problem što blage veze nemam kako se to radi, IT deo mogu da savladam, ali onaj praktični, kako navući korisnike sa minimumom sredstava za inicijalno reklamiranje putem banner-a, e to mi je već SF totalni. No, pretpostavljam, da ću uz manje ili više muke doći do neophodnih informacija na Net-u. Ono što vidim kao problem je da bez registracije d.o.o.-a ne može ni da se krene u posao. A, meni se ne čini kao dobra ideja registracija privrednog subjekta u ovom očajnom recesionom trenutku. Jebiga, kad ova država ne nudi grace period za početnike, u smislu, poreza i doprinosa i svih ostalih pizdarija.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...