Thursday 4 August 2011

Pseudo ljubav

Oprosti mi, ljubav moju tajnu
I nek' prećute se uzdasi moji
U ovom času presvetlo davnom
Što sve se zbilo u jednom danu.

Što ne učini da se osetim ženom?
Što ponizi me u očima mojim?
Meni treba muškarac koji ume da voli
A ne ljubavnik za jedno noćno bdenje.

Privij me uza se, sada, kada sam sama
I daj dopusti da osetim drhtanje
I tvoj dah što prosipa se po meni
Tiho mi govoreći da sam tvoja žena.

I da li ćeš želeti da mesto nje budem ja
U odsutnom trenutku tvoga tela?
Da li si zadovoljan da bude samo jednom
Zato što te goni i hrani (zadovoljenja) sujeta?!

Kada volim, a nisam voljena, tada sumnjam
Da palim cigaretu na ugaslome žaru
I lakše se nosim sa onim što nemam
No da prikrivam bol u kome drugi uživa.


Azra - Ako znaš bilo što

6 comments:

  1. U 'bem ti, šta ti uradi taj, daj da okupimo ove ljude s bloga, da ga sačekamo iza ćoška.

    ReplyDelete
  2. Skromna si, nije samo pesma, nego je PESMA.

    ReplyDelete
  3. U prvom stihu nedostaje zarez.

    Podseća me malo na Desanku, Vesnu i pesnike njihovih generacija. Kao da je neka moderna verzija "Ti, koja imaš nevinije ruke od mojih".

    Dopada mi se, iako nisam baš osoba koja ceni fizički aspekt ljubavi. I drago mi je što sam nabasala na ovaj blog.

    ReplyDelete
  4. @Iva
    Dobrodošla! Ću da ispravim, tj. da dodam zarez. Hvala ti što si primetila.

    I mene podseća na Desankine pesme. U stvari, ova pesma je napisana kada bejah mlađa, s tim da je doživela izvesne promene za ovaj post. :)

    Iz razloga koji ovde stavlja akcenat na fizičku ljubav, tako sam i odredila naziv pesme. Zanimljivo, ali pesma do sada i nije imala naziv.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...