Saturday 26 June 2010

Memento Mori

Danas je devojčica
Stara osam godina
Silovana i ubijena

Imamo inicijale
Za kojima se traga
Ime i prezime na videlo!!!

Sada i odmah!
Ubiti ga bez presude?
Nabiti ga na kolac?

Šta je rešenje?
Odseći mu kurac?
Masakrirati ga?

Ili je ovo javni poziv na linč?!
Njegova ljudska prava?!
Takvi nemaju prava ni na šta!

Ubiti ga u akciji hapšenja?
Dati pravo roditeljima da sami odluče?!
Ne osuditi roditelje ako počine zločin?!

Šta bi vi uradili da je vaša osmogodišnja ćerka silovana i ubijena?

Traži se silovatelj i ubica
Policija poziva građane da prijave bilo kakvu informaciju koju imaju o kretanju osumnjičenog Mladena Ogulinca na broj telefona: 064 892 4055.
 




_____________________________

Pronađen osumnjičen za silovanje
27. jun 2010. | 10:58 ---- 13:24 | Izvor: B92 Beograd -- B92 nezvanično saznaje da je osumnjičeni za ubistvo i silovanje osmogodišnje devojčice Mladen Ogulinac uhapšen u dvorištu iznad svoje kuće.
Policija ga je pronašla kako se krije u žbunju.

_____________________________

Monstrum: Deco, čekam!
28. jun 2010. | 21:03 | Izvor: Večernje novosti


_____________________________

Manijak pušten bez kontrole
29. jun 2010. | 20:50 | Izvor: Večernje novosti

_____________________________


Lekari čuvaju zlikovca od samoubistva
01. jul 2010. | 20:41 | Izvor: Večernje novosti

12 comments:

  1. Užas! Ne mogu da dođem sebi od kad sam pročitala.Stvarno nemam reči, nema tu adekvatne kazne.

    ReplyDelete
  2. Ja danima i noćima ne mogu da dođem sebi nakon ovakvih saznanja.

    Nisi rekla šta bi ti uradila da si na mestu roditelja, ali pretpostavljam da to ne želiš da kažeš.

    ReplyDelete
  3. Nije da ne zelim da kazem, jednostavno mislim da ne mogu da se iskreno i totalno uzivim u tu situaciju, tj. retko ko moze, mislim da bi otisla u teoretisanje.

    ReplyDelete
  4. Ja mislim da tu nema potrebe za teoretisanjem, jer je jasno da ovakav ne zaslužuje da živi! Da sam ja majka ove nesrećne devojčice, ja bih mu presudila!

    ReplyDelete
  5. Jbt. šta sad vredi bilo koja kazna (mada su mi svakakve varijante kažnjavanja prošle kroz glavu, možeš da zamisliš...), ovo je da plačeš, i plačeš, i da plačeš! A biće on kažnjen najedekvatnije moguće, samo da ga ne vrate nazad na psihijatriju, nego u pravi zatvor, i da se kaže drugim zatvorenicima šta je uradio, oni mnogo vole da im dođu takvi...

    ReplyDelete
  6. Nece on biti nikada kaznjen oniliko koliko zasluzuje.Ja nemam dilemu. Nasao bih ga i ubio bez trunke kajanja.

    ReplyDelete
  7. Jao, čuo sam za taj slučaj na radiju... :( Strašno!

    ReplyDelete
  8. "The dead are no longer lonely,
    the living are more lonely than ever."

    Mathias S. Kristensen

    ReplyDelete
  9. Шеријатски закон увести и обесити га пред свима! Од ове "демократије" нема вајде.

    ReplyDelete
  10. prosto sam zatecena... zapanjena... ljuta... besna... i bas mi je lose, i fizicki i psihicki.
    mislim da mi je jos gore jer imam utisak da nista ne mogu da promenim...

    ReplyDelete
  11. Zgrožena sam i ljuta, jer je takav monstrum uopšte i bio na slobodi, a čini mi se da je već ranije bio optužen za silovanje.

    Bilo bi mi malo njega da sredim, već bih išla i dalje, pa bih sredila i onog ko ga je tada kada je optužen za silovanje pustio na slobodu. Ko zna šta je taj zlikovac do sada sve učinio?

    U ovoj zemlji zločinci imaju veća prava od žrtava. Užas.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...