Saturday 23 August 2008

Zelim i/ili ne zelim!?

Tako zelim da si tu... nedostaju mi tvoje ruke... tvoje oci... nedostaju mi sve nase noci... jebeno sam slabasna i govnjiva... secam se... jasno...mrzela sam te dok plakao si mi o nekoj jebenoj sreci... mrzela sam te... a mrzela sam te... jer u tim trenucima si u meni bio veci... o... da... a meni se bas fuckalo za sve to... cekala sam te... cesto... redovno... neizbezno... u neprospavanim nocima... u bednim svitanjima... postavljala sam pitanja... a nisam ti ih nikada postavila... nije bilo potrebe... odgovore sam znala... i nisam htela da ih cujem... to ume da boli... a nekad nemas prostora da sjebes svu svoju tugu... a da ona pre toga ne sjebe tebe... i da te proguta...
A mozda i ne zelim?! Ni tebe... ni tugu... nista... ne zelim... da se pojavis ni iz cega... da me trazis... nema smisla... to vise nisam ja... to sada moze biti bilo koja... i ti ces biti njen... bices neciji... svaciji... samo svoj... niciji... nebitno... moja ubedjenost u istinu ne garantuje da je to istina...

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...