Thursday 7 July 2011

Otvori srce

Izležavamo se na suncu na Adi i razgovaramo. Znam šta hoćeš, pitaj me, pitaj me, ciljaj direktno, ali znam da nećeš. I pita ona mene: "Je li, a kakvi su muškarci rođeni u znaku Ovna? Je l' imaš iskustva sa njima? Mislim, pitam te to zato što si ti nekada petljala nešto sa astrologijom."

Iskoristiću priliku da vas podsetim na ovaj kratak pregled gadnih osobina horoskopskih znakova koji jeste zajebancija, ali i nije, hehehehe.

I razmišljam, ono i nemam baš iskustva sa muškarcima rođenim u znaku Ovna u smislu da sam bila sa nekim, jer se baš i ne slažemo. Ovaj, da, ne sviđa mi se njihov prenapumpani ego. A opet, s druge strane, ne možemo da tumačimo ljude prema tome gde se nalazilo Sunce u trenutku njihovog rođenja. Isto tako, vezivati se za horoskop je pogrešno. Možda samo kao smernice, kao prednosti i ograničenja i to je to. Tražiti uzroke i posledice svojih uspeha i neuspeha kroz horoskop, nezgodna je stvar.

Onda mi padne na pamet, evo, mene poznaješ. Moj podznak je u Ovnu i to ti je moj pojavni oblik pred svetom - ambalaža (to je ono što vide na prvi pogled). A znaš kako to izgleda,  hahahahaha, pa snimaj. U, kaže ona, bolje onda ništa da ne pitam i cereka se. Rekoh, bolje da odem onda odmah, da te ne nerviram i smejem se.

"Što ti to mene pitaš?"

"Pa, prosto ne znam kako da se ponašam. Mislim, da li da budem ono sweet chick koja samo trepće i divi mu se ili?"

"Ti si ono što jesi. Šta te boli čkapi kako on očekuje da se ponašaš. Mislim, ono, ako mu bildaš ego, bacićeš ga u nebesa plava, ali to samo radi na egu."

"Dobro, a kako da priđem njemu?"

"E, pa to ne znam, pošto kontam da su sva ova pitanja suvišna - mislim za mene."

"Vidiš, ja lepo sebe uhvatim kako hoću ono što hoću, a onda vidim kako to sve nije to. Mislim, gledam pre neki dan emisiju na TV-u - kako je divno probuditi se pored voljenog bića, bla, bla... Dobro, S., je l' ti znaš nekoga ko se voli? Je l' ti vidiš parove koje se vole? Da li se tinejdžeri vole?"

"Na žalost, u rapidnom su padu ljudi koje vole sebe i vole druge. Kalkulacija i manipulacija radi na sve strane, a to nije dobro."

"Stalno se vraćam u prošlost. Tražim standard koji sam jednom imala u životu. A to izgleda više neću imati."

"Jebeš prošlost. Nego, je l' tebi dobro sa njim?"

"Paaaaaaa, ono ima on te neke dobre osobine, požrtvovanost, odgovornost... (dug dan do podne u navođenju prideva bez poređenja)..."

"Ama, boli me dupe za taj deo priče. Dobro ti je ili ti nije dobro? "Iiiiiiiiiiii?"

"Ne znam."

"Znaš."

"Plašim se, jer više nema slobodnih muškaraca koji nešto valjaju."

"Pa šta?"

"Jebiga, ja sam 10 godina starija od tebe, ukapiraćeš tokom vremena."

"Ma, kapiram je to sve i sada, ne moram da čekam još 10 godina. Pusti ga da ide."

"Misliš G.?"

"Ne, mislim D."

"Kakve to sada ima veze?"

"Pričaš mi da ste sada prijatelji, konačno kada se raskinula i poslednja muško-ženska karika između vas - povremeni seks. A da li je tako? Da li bi se ti radovala da on dođe i da ti kaže da je našao ženu koju voli i da hoće sve to da podeli drugarski sa tobom?"

"Ne bih. Mislim, godi mi sujeti da ga "držim" na kratkom povocu."

"Šta će ti to?"

"Svetim mu se što me je ostavio."

"Nije te ostavio, to je bilo prvo poravnanje. Prvo si ti njega odbila, da se udaš za njega, a on konta i dan-danas da se razveo zbog tebe, čak iako mu brak nije ništa valjao. Ovo je sada drugo poravnanje. Pusti ga da ide, ako ga nećeš."

"A, G., odlutale smo od teme?"

"G. je oženjen i ma šta on pričao da sa ženom ne spava, da je to brak zbog dece i bla-bla, ta žena je deo njegovog života i on je deo njenog, i tu nema mesta za drugu ženu ili muškarca, i zato im se pre ili posle svaki pokušaj veze uruši, bilo njemu, bilo njoj."

"Ovo za D., ne znam da li sam spremna. On stalno hoće da razgovara sa mnom o NEČEMU, a ja izbegavam, sve okrećem na zezanje." (intelektualizacija problema)

"Pa pusti, neka ti kaže šta ima. Čega se plašiš?"

"Imam osećaj da se će totalno da se slomije predamnom."

"I ti ćeš da se slomiješ?"

"Da."

"Pa slomij se već jednom do kraja i nastavi dalje. Pusti i njega da se slomije. Saslušajte se."

Tema za razmišljanje za bilo koga ko se prepozna: Zašto se vezuješ/kačiš za emotivno nedostupne muškarce/žene, bez obzira da li se radi o onima koji su u braku, vezi, emotivno nedovršeni, felerični, itd.?

5 comments:

  1. ajd da i ja malo prikenjam kada niko nije.

    Tek pred kraj sam uvideo da pricate o ozenjenom muskarcu. Da sam znao da je o tome rec prestao bih jos...Zapravo NE bih ni poceo sa citanjem.


    Ovaj tag mi je nekako komican "Oznake: pogledi" kao da je u politici izasao tekst.

    Mislim da najbolji, ako ih ima i medj zenama i medj muskima su vec zauzeti medjusobno i zive svoje srecne zivote.

    Ostatak ekipe ocajnika (u koju i sebe smatram FYI) pokusavaju da simuliraju zivot koji vide kod one prve grupe zaista srecnih, uspesnih sa decom, kucom, putovanjima, rodbinom...

    (Ali me ne pitaj da definisem srecu i uspeh)

    ReplyDelete
  2. @thevodkanockers
    Mislim, stvarno, pa ne moramo odmah da morališemo što je u pitanju ženjen čovek. Čovek bre uspešan, pun para, sve postizava, na sve strane, brine o svojoj deci, provodi vreme sa njima i šta sad?!

    Dobro, predloži onda neki drugi naziv koji ja možda ne vidim u ovom trenutku.

    Iskreno bih volela da mi pokažeš sve te srećne brakove i sav taj hi život koji mi nekako miriše na holivudsku B produkciju. Samo nedostaje zlatni retriver.

    Nisu očajnici oni koji su solo, nego oni koji misle da ih takav status urniše i da ništa nisu postigli time što su ostali solo ili ponovo to postali. Previše je brakova koji opstaju, ne iz ljubavi i poštovanja, nego iz sasvim drugih razloga.

    ReplyDelete
  3. Ovako da preformulisem.

    Nikada ne bih bio sa vec udatom zenom, mislim u vezi, il novom braku, seks je drugo. (Zvuci licemerno ali tako je). Jer nema te price sa kojom bi me ta neka ubedila da je sada nesto kao sa mnom mnogo dobro a sa muzem bivsem nije.

    Ne bih nikada da budem second-hand decko, ljubav, simpatija, camac ili sta vec. Lakse mi da budem sam nego eto kada se nekome digne da moze da me cima. Bilo je i toga, ali sam samo ja patio a na kraju je ispljuvao.

    Odmah treba reci ako imas i srca i muda. Ja cesto nisam imao pa sam najebavao.

    MIslio sam i nekada, ma treba biti otvoren za mogucnosti i za ljude, ali od toga nema bas vajde. Ako imas uslove bices i naci ces tog nekog saputnika, pronacicete se u prici,zivotu, a na silu ne moze nista. Ako nemas uslove i sansu da upoznajes ljude pa to je to. Dzabe si se i rodio.

    Pa i drugarstvo je takvo, ne mozes na silu da se druzis ako nemate iste uslove i interesovanja.

    Solo status urnishe svakoga, sta tu ima da se prica, ali mi je lakse to nego udaja za pare ili udaja radi udaje ili udaja za vec ozenjenog\udatu.

    ReplyDelete
  4. @thevodkanockers
    Au, znači ispada iz ovoga da je najbolje da sretneš nekoga bez prošlosti ili pak nekoga ko to ume tako da predstavi. A takvih sa dobrim marketingom ima koliko hoćeš.

    Koja je razlika između toga da li je neko bio u braku sa nekim, pa je čiča miča i gotova priča ili to parče papira nije ni postojalo, pa se to ne beleži statistički? Rekla bih, tvoj ugao gledanja sadrži u sebi elemente diskriminacije.

    Dalje, ako riba nije devica, mislim đana, uvek si drugi, da ne kažem 10-ti, 50-ti, pomiri se sa tim.

    Mogućnosti i šanse stvaraš sam. Ti biraš. O kojim ti uslovima pričaš?

    I da, naravno, ništa ne ide na silu.

    Iako mi je komentar Istoka Pavlovića na tvom blogu delovao surovo, a on ti je rekao da ponovo pročitaš ono što si napisao o sebi i rekao ti je MENJAJ SE, sada ga vidim kao komentar od suštinske važnosti. Da, menjaj se, zbog sebe.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...