Tuesday 26 July 2011

Google+ ili ljubav na prvi pogled

Unapred se izvinjavam što nisam u mogućnosti da povučem paralelu sa Facebookom, ali onako posmatrano sa strane, rekla bih da je razlika manje-više kao između šije i vrata.


Šarlo Akrobata - Fenomen

Dakle, šta sam shvatila do sada:
  1. Google je sve javne profile po automatizmu pretvorio u Google+ profile.
  2. Lepo je videti kada neko ostavi sve svoje lične podatke, od kolevke pa do groba.
  3. Možete da postanete "prijatelji" sa kim god hoćete i da se "družite".
  4. Imate fantastične mogućnosti da budete reemiter agencijskih vesti.
  5. Mada, bolje je pokazati svoju duhovitost kroz "češljanje" i prezentovanje "golicavih" sadržaja.
  6. Možete da se ispovedate "ograničenom" krugu "prijatelja".
  7. Odlično je što možete da lajkujete do besvesti, jer u tome je poenta današnjeg života.
  8. Ali, mogućnost samopromocije, pa to je divota, kao stvoreno za pravljenje psiholoških profila.
  9. Što više lupate gluposti, veća je verovatnoća da ćete izvršiti akviziciju istomišljenika.
  10. Poruke koje streamujete treba da budu što kraće, jer iza takvih se krije neki mudrac.
  11. Bitno je da ste "aktivni", da se često "pojavljujete", tek da odvalite nešto u prolazu, da držite budnim ostale.
  12. Što više primitivizma i prostakluka, to je bolje, jer to budi različite primalne nagone, pa možete i da kopulirate.
  13. Ali, ne treba zapostaviti ni uzvišene opservacije tipa - "Danas mi je the day", jer to izaziva čoporativne multiorgazmične reakcije, u vidu pomenutih lajkovanja i komentara.
  14. Što je najvažnije, čim se neko ne slaže sa vama, možete da ga prebrišete kao gumicom, što inače i radite, zar ne?
'Aj'mo, 'ajde, dopišite i vi nešto... :) Lajkujte članak, šerujte ga, nije što je moj, nego je mnogo dobar.

15 comments:

  1. Baš sam se pitala šta je to...Nisam valjda automatski u toj mašini?! Ili jesam samim tim što imam google nalog?! Karamba...

    ReplyDelete
  2. @Moj tzv. život
    Ne, ako imaš samo Gmail adresu. Ako si svoj Google profil učinila javnim, onda - da. Svi privatni Google profili su takođe obrisani po automatizmu.

    ReplyDelete
  3. Haha stvarno je odlican clanak. Ja sam se u G+ odmah zaljubila, a serujem sve i svasta i pritom nisam morala da se bacam u prostakuse. Uzivancija! Malo jos da zazivi pa da kazem Twitteru dovidjenja.

    ReplyDelete
  4. @Regina Filangi
    Pa, vidiš, znači potrefila sam naslov - to jeste ljubav na prvi pogled. ;) Prostakluk je u većini rezervisan za mužjake, jer tu se igra večna igra "kome je duži", ccccc. Je l' vidiš ti kako megalomanija Google+ baca u zasenak svoje prethodnike. Sa' će Google i u ovom segmentu da bude market leader, uz pomoć svojih vernih korisnika. :)

    ReplyDelete
  5. Nemoj da zezaš! Bio je privatni i znači sad je obrisan?! E kakva šteta.

    ReplyDelete
  6. Zverka, ima l' tamo zena da se namah prikljucim i sujetu virtualnu zadovoljim?
    Solidno baratam jezikom, mislim , lingvisticki, i bila bi steta prava da ne podijelim lascivnosti mreze socijalne sa neznanim osobama suprotnoga pola.
    Meni na fejsbuku vise nece niko da pise, pa sam sam sebi poceo da saljem rijeci i lakujem svaku sliku sto postavim.:)
    Gdje ste ba zene, zverka i moj tzv. zivote! Rekoh, da vas barem pozdravim...

    ReplyDelete
  7. @Retka Zverka
    Srdačan pozdrav Zverka... kad si već spomenula Google+ zanima me u čemu je zaista razlika od facebooka? Nisam još otvorio G+, ali kako trend pokazuje, moraću pre ili kasnije :) ... koliko sam primetio (a ispravi me ako grešim) google buzz je trebalo da bude na foru twittera ali buzz im se nije nešto proslavio...

    ReplyDelete
  8. @David Vektor
    Dobrodošao Davide! Srdačan pozdrav i tebi od mene. :) Ne mogu odgovorno da tvrdim u čemu je razlika i da li je uopšte ima, s obzirom da nalog na FB-u nemam. Zato sam i napisala takav uvod, posmatrano sa strane. Čuj, kako nećeš, pa "kud svi Turci, tu i mali Mujo..." ;) Za Google Buzz, mislim da jeste totalni promašaj. Npr. ne vidim suštinsku razliku između buzzovanja i streamovanja na Google+, osim što kod streamovanja imaš više tehničkih opcija, tako da kad kačim link ka novom postu, ja ga stavljam na oba mesta. Bezveze, zar ne?

    ReplyDelete
  9. @sretno dijete
    Kako statistika kaže, a ona ti svakakve prikaze vrši, kako kome treba, ima puno više muškaraca, tako da ne znam šta da ti kažem. ;) U svakom slučaju, to ne treba da te obeshrabri, jer iako ne sumnjam u tvoje lingvističke sposobnosti, jedna od prednosti je što mogu i kamerice da se priključe. :D Lajkovanje je sada veoma bitna stvar, jer čovek time iskazuje svoje mišljenje, u više nego sažetoj formi "jedan klik do mojega". Pozdrav druže moj preokookeanski i tebi. :*

    ReplyDelete
  10. @Retka Zverka

    Pa jeste tako... moraću kao i Mujo da dođem na Google+ XD nego sam primetio to za buzz... a ni twitter meni nije od koristi još uvek pa ni nemam... Sve te društvene mreže su više stvar trenda, jedino što sam primetio razliku je to da u Google+ imaju nekakvi "krugovi" prijatelja... Ostaje mi zapravo samo da probam stvar ;) tako je najbolje :)

    ReplyDelete
  11. @David Vektor
    Hehehe. Znaš šta, ti krugovi, to ti je samo fora šta sa kime deliš tj. da li ide javno ili ne ide. Mislim, sviranje čisto. Prijavi utiske kada isprobaš. ;)

    ReplyDelete
  12. Основне разлике: нема бомбардовања рекламама (још увек?), лепши и чистији дизајн, нема смарања са апликацијама, директан приступ облаку (фб није развио свој облак), Sparks ти доставља најновије информације о ономе што те интересује (на основу упита који унесеш; на фб-у тако нешто не постоји, они те снабдевају рекламама на основу страница које лајкујеш), не мораш бити "пријатељ" ономе ко те има у својим круговима, Hangouts ради без инсталирања додатних плагинова, док за фб видео чет, који узгред (како чујем) ради спорије и узима више ресурса, мораш инсталирати додатак.

    Али заиста ме подсећа на фб, зато што га људи тако користе :(

    ReplyDelete
  13. @ТоМЦаа
    Hvala ti na ovom poređenju. Sasvim je za očekivati da će reklama biti, jer to je ono od čega oni žive. Bar su oni moćni što se tiče njihovih robotića koji samo šetkaju i rade pos'o po netu. Videćemo. Šta da ti kažem, osim da me u stvari ceo koncept i ne zanima. Vidim ponešto kako se za sada koristi, i mogu reći, uglavnom prilično glupo.

    ReplyDelete
  14. Нема на чему. Уствари би било боље да сам читао и коментарисао нешто друго, али ово ми је упало у очи, пошто знам да ниси љубитељ друштвених мрежа :) Мало сам на паузи што се блогова тиче, али пробаћу да надокнадим све кад се вратим.

    Оно што сам хтео рећи - свака мрежа би била добра кад би је људи користили на прави начин. То је поента.

    ReplyDelete
  15. @ТоМЦаа
    Samo ti uživaj, druže moj. Ovo ti je sve ionako jedna šarena laža. ;)

    A što se tiče online društvenih mreža, najbolje bi bilo da ih nema, nego da se ljudi druže, pričaju, bave se nečim zajedno, itd.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...