Monday, 18 April 2011

Apel prevarenima: International Masters Publishers

Poštovani ljudi,

Pre oko 15 meseci napisala sam članak 
International Masters Publishers u mom poštanskom sandučetu (molim vas da odvojite vreme i da ga pročitate) koji dotiče temu masovnog spamovanja poštanskih sandučića potencijalnih kupaca "proizvoda" kojima se ova firma bavi. Tom prilikom sam analizirala da u toj ponudi NIŠTA NIJE BESPLATNO, ali da je to perfidno prikriveno u datoj ponudi koja pristankom kupca obavezuje na dalje novčane izdatke koje on ne želi. Dosta ljudi se u međuvremenu javilo sa svojim komentarima (te pročitajte i komentare, molim vas) koji svedoče o tome da su prevareni i da je među nama omasovljena pojava utuživanja kupaca za nešto što oni niti su poručili, niti žele.

Ovaj apel ima za cilj da pokuša da na jednom mestu okupi što veći broj prevarenih ljudi kako bi se oni međusobno organizovali i razrešili nastali problem. Predlažem da svoje kontakt e-mail adrese ostavite u komentarima. Ostavljanje telefonskih brojeva ne preporučujem, jer je mogućnost zloupotrebe uvek prisutna, te je neophodna mera opreza.

Takođe, predlažem da se alarmira pre svega tržišna inspekcija [Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 011/2699-610 (07.30–22.00)]. Na sajtu Centra potrošača Srbije ima korisnih informacija.

Svi koji poznaju nekoga ko je uvučen u ovu "igru" molim da tu osobu uputi na ovaj članak, ukoliko ta osoba želi da se priključi.

Smatram da grupa ljudi okupljena oko istog problema može više da učini od pojedinca i iskreno se nadam da će do toga i doći.

6 comments:

  1. IMP me maltretira vec nekoliko meseci, saljuci opomene da platim nesto sto nisam porucila, svaki put povecavajuci dug za troskove opomene i preteci da ce da me predaju sluzbi za naplatu ukoliko ne izmirim dug. Vidim da ima jos ovakvih slucajeva. Ostavicu svoj email ovde: blog.blogeric@gmail.com, neka mi se jave ljudi koji su u slicnoj situaciji da zajedno stanemo na kraj ovoj prevari.

    ReplyDelete
  2. Ima još takvih prevaranata - ali da se ne rasplinjujemo... Proširiću priču koliko mogu, a mislim da znam neke koji su imali bliski susret sa ovim "preduzetnicima".

    Najveća ironija je da u zemlji u kojoj ne možeš da naplatiš ono što si stvarno prodao - neko naplaćuje nešto što nije!

    ReplyDelete
  3. @bloger
    Poštovana,

    S obzirom da ste mi se obratili putem e-maila i faktički (me) pokrenuli da napravimo ovaj zajednički apel, i ja iznosim iskrenu nadu da će se još ljudi koji su uvučeni u ovu prevaru javiti.

    ReplyDelete
  4. @Miodrag Ristic
    Slažem se sa tobom. Ima ih sve više i više. Krvični zakon utire put (sitnim) prevarama, jer svaki iznos koji je manji od 15.000 dinara praktično ne podleže automatskim pokretanjem krivičnog postupka od strane nadležnih organa, već je ostavljeno pojedincu da pokreće parnicu pre sudom, za koju svi znamo "koliko na kraju u stvari sve to košta", ako i kada uđe u proceduru.

    Posebna priča je ova koju navodiš, a to je kada stvarno pruženu uslugu/proizvod ne možeš da naplatiš, već se sve svodi na tvoje (neograničeno) vremensko kreditiranje nesavesnih kupaca. Iako je (novim) Zakonom o stečaju predviđeno automatsko otvaranje stečajnog postupka nad svim pravnim licima kojima je/su račun/i u blokadi duže od 3 godine, slabo šta se čini, a i tu postoje mogućnosti manipulacija (govorim o lancu nesolventnosti država-kupci-dobavljači), jer ukoliko pravno lice - dužnik podnese plan o reorganizaciji praktično svim poveriocima se (dalje) zamrzava potraživanje na određeni vremenski period. Ovih dana na taj način je izbegnut stečaj u Trayalu.

    ReplyDelete
  5. pa, jel` ikoga do sada tuzise ili samo blefiraju?

    ReplyDelete
  6. @Anonymous
    Na koga se odnosi pitanje? Da li je ko tužio koga? No, kako god, ja nemam uvida ni u šta od svega.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...