Friday 26 March 2010

Vidimo se?

Pre nekih sat i kusur vremena sam odgovorila našoj koleginici Mergrey na komentar komentarom na njen post Virtuelna hrabrost.

Usaglasile smo se da bi bilo zanimljivo videti blogerski narod in vivo na gomili. Mene zanima šta vi mislite o tome? Da li ste raspoloženi da se sretnemo jednog dana na nekom prijatnom mestu, da malo ćaskamo uz neko pićence? Ako baš želite, možete i da kažete koga biste voleli da upoznate i sa kim biste voleli da se pogledate u oči. A možete i da kažete da niste zainteresovani, ako niste. Zanima me da čujem vaše mišljenje.

Pre neki sat sam vam napisala da se malo igram u AI, pa sam nešto napravila. Ništa posebno, ali evo prikačiću da pogledate. To je draft drafta na kome ima prostora da se radi, prerađuje, preusmerava i tako dalje, ali ima neku poruku, bar se meni tako čini. :-)) Prvo ide sličica koja je i prva napravljena, kao polazna ideja, a druga je uslovno rečeno poslednja.



P. S. Inače, naša drugarica Mergrey ima super playlistu na svom blogu. Lepo čučne kao inspirativna pratnja i za pisanje i za crtkanje... :-)

19 comments:

  1. Jest' da sam ovde skoro pa nova ali što da se ne susretnemo i ne popričamo, ja sam uvek za druženje. Dakle ja sam ZA. :)

    ReplyDelete
  2. Ja bih,al ne smem od Džiadžojke, ona garant zna džiudžicu, pa će da mi vrati za blogomaltretiranje!

    ReplyDelete
  3. Dobro drugari, vidim ja lepo se vi zajebajete i kao takvi ste pravi likovi za druženje. Računam na vas. :-))

    ReplyDelete
  4. Video sam se sa velikim brojem ljudi sa neta
    a sa vecinom se i dalje ili vidim ili cujem.

    Prijatelja nikad nije previse.

    ReplyDelete
  5. Lepo, Pparadiso. Slažem se sa tobom, ali postoji put od poznanika do prijatelja, a takvih je ipak najmanje. Znači, (ako i) kad nađem dobrovoljce koji će da mi se pridruže u organizovanju regionalnog okupljanja da računam i na tebe? :-)

    ReplyDelete
  6. Где да се пријавим? :) Увек и радо.

    ReplyDelete
  7. Ću da vas kontaktiram kad bude vreme. A kad će da bude nemam pojma. Da sačekamo da vidimo koj će još da se odazove na poziv. U međuvremenu, možete na mail da mi pošaljete vaše brojeve kreditnih kartica i PIN, normalno. :-))))))))))))) Trenutno nadahunće za lupanje gluposti je u sklopu posta koji upravo pišem, a koji će se i pojaviti.

    Ono što mogu da saopštim, svečano i javno, je da sve vas koji ste do sada komentarisali i ja imam želju žarku da promotrim uživo. :-)

    ReplyDelete
  8. Zverkačo, molim te sledeće- kad budeš planirala raspored sedenja (!), nemoj da me metneš pored Kajzera, jer iako ne znam džiudžicu - plašim se da ću ipak naći način da mu naudim.
    :)

    ReplyDelete
  9. Sve zavisi..ukoliko si baš neka retka zverka moguće da si krajnje opasna..nemoj da nam bre pojedeš nekog blogera :P :)))

    ReplyDelete
  10. РЗ, да се не понављам, знаш шта мислим :-)

    А playlist сам баш планирала да мењам, тј. да претумбам редослед.

    За ону прву нумеру, ако ти се допала, погледај
    http://www.youtube.com/watch?v=JKCwcCMAnxg

    Поздрав

    ReplyDelete
  11. I ja, i ja....a sta? Salim se....racunajte da sam za :)

    ReplyDelete
  12. Pa bre @Džiadžojka nećemo da sedimo ko zvanice na svadbi i da zažderemo sve od mezea do pečenja, ko da 3 dana nismo jeli. Ipak smo mi svi mladi, veseli i tako to... :-))

    ReplyDelete
  13. @Milko, opet mi praviš sekiraciju da moram da se maltretiram, da kuvam, kući da jedem i da moj kanibalizam nikako ne dođe do izražaja. Nije to lepo od tebe. :-))

    ReplyDelete
  14. @Mergrey, sve znam. :-)) Klip sam upravo odslušala i pogledala (dok kuckam komentare). Fantastično igraju. Uživala sam gledajući ih. A volela bih i ja jednog dana da se približim makar malo njihovom igračkom umeću. :-)

    ReplyDelete
  15. @Senchy, drago nas je da si svratila u ove naše svetove. Dođi ti i češće sa nekim komentarom. Drago mi je da si za viđanje. :-))

    ReplyDelete
  16. o_O

    NEĆEMO?!? E onda ne dolazim.

    :))))))

    ReplyDelete
  17. Ja ću doći ako mi bude zagarntovana bezbednos`!

    ReplyDelete
  18. Unajmićemo gorile da te čuvaju Kajzeru. Naravno, ako ostali budu saglasni da se učipe sa delom sredstava. :-))

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...