Friday 19 March 2010

"Eufemizmi" "bliskosti"

On: "Vrlo je bilo prijatno jebati vas."

Ona: "Hvala vam, vrlo ste ljubazni. Niste puno puta omanuli. To je dobro. Prolazno."

On: "Niste morali da depilirate spoljno ušće vagine zbog mog uda."

Ona: "Lepo od vas. Prijatno zapažanje. Nije prijatno depilirati je. Perverzno je. Moja glatka riba je kao neomaljana u devojčice. Pali vas?"

On: "Ne pali me. Očerupana ili ne, svejedno mi je. Ne konzumiram. Samo servirano. Nametnuto. Primićete me svakako. Išao bih kroz baštu. Divlje je."

Ona: "Ronilačko odelo vas je stezalo. Čini mi se. Hvala vam što niste skinuli peraja. Ne znate da plivate. Praćakajte u plićaku. Za početak."

On: "Da, ipak ja vas ne znam. Znam vam samo vaginu. Možda niste 'čisti'?!"

Ona: "Odavno nisam čista. Meni visi crveni fenjer na vratima. U srcu nemam ništa. Amorfna masa. Ne vajam. Ne vagam."

On: "Mogu redovno da vas obljubljujem. Ako vam je to potrebno. A šta će vam? Svaki dan. Pušite li?"

Ona: "Ne, ostavila sam pušenje. Ne bih ni vama pušila. Mali vam je i predebeo. Ne inspiriše me. Sklonite ga. Nisam gladna. Hvala."

On: "U redu je. Ni ja vama ne bih lizao. Lepa vam je, ali mrzi me da vam tražim klitoris. Previše insistirate. To je dosadno. A i ne zanima me."

Ona: "Hoćete li da me ljubite u usta? Ne smrdi mi. Oribala sam i jezik. Odrala sam i kolena. Uvrnula sam skočni zglob. Ne praktikujem često."

On: "Ja bih vam stavio u usta. Šteta. Vi ste to batalili. A prijalo bi mi."

Ona: "Stavite mi ceo vaš jezik u usta. Mrdajte ga. Nemrtvački. Dodirujte vrh mog. To me uzbuđuje."

On: "Mi smo ovde zbog radnje. Ne zbog uzbuđenja. Bez emocija. Povalili smo se. Dovoljno je. Za drugi put. Ne znam. Nije to važno."

Ona: "Rado bih htela više, ali nemam s kim. Svejedno, i povaljivanje je danas retkost. Prosečni ste. A ko nije?!"

On: "Vi ste me uzbudili dovoljno, ali ne previše. Taman. Brzo sam svršio. Trebao sam prvo da drkam. Principijelno. Ne jebem. Ne drkam. Izdrkavam se."

Ona: "Drago mi je. Ja nemam ime."

On: "Ni ja. Da imam, pa šta. Nebitno je."

Ona: "Pa, prijatno onda..."

On: "Pa, hvala vam, takođe..."

Ona: "Molim, molim..."

On: "I drugi put..."

* * *

On: "Donirao bih svoju spermu. Konačno. Dočekao sam red. Jebote, ko ispred Mc-a 1986. Jebiga, nije neka lova, ali kad već ne mogu krv da utopim, bar spermu."

Med. sestra: "Izvolite, pogledajte časopis ili moje silikonke (hm, hm, hm... uvija se u kukovima i strukovima i cokće kroz svoje sočne siwikonske usne)."

On: "O, kakav down, sise su vam hladne. Ne pali me. Ionako je sve hladno. Playboy i Hustler su crkli. Ne pale me ove cyber pičke. Još ću na kraju da drkam na kevu."

Med. sestra: "E, dečko, drkaj na šta hoćeš i usput popuni formular da nisi bilde, da si pri čistoj pameti, da ti niko nije dlu u familiji, da ne riknjavaš od side, i da imaš manje od 40 godina. Zakon to bre traži. I iz ove tvoje izdrkotine će da izađe neko dete. Kakav down."

On: "Snajka, pali me ta pomisao. Znaš da volimo da sejemo seme. Dam ti kintu, dam ti kitu ako hoćeš. Jebeš Zakon, mogu ja da postanem "ćale" i više puta. A, a, a, a? 'Ajd' bre, pogledaj ga, poljubi ga."

Med. sestra: "Ccccccc... Ti "višestruki", ja surogat keva. A? Ilegalno, ali unosno. Na licu mesta. Masna guska. A? Talimo se. Poštena radnja. Svi srećni i zadovoljni."

On: "Prvi put da čujem da žena ima mozga. Imaš bre kliker za biznis. Dok nas provale, ubraćemo silnu lovu i onda palimo. Jebiga, biće ono kao "Momci iz Brazila" samo "Momci iz Beograda" hahahaha, ali... ma jebe nam se... odosmo mi u Brazil da se GMO-ujemo. Tamo je tržište."

13 comments:

  1. Bolesno! Kao i naše društvo, uostalom!

    ReplyDelete
  2. Eh, pa to su svetski trendovi, nismo ni mi imuni. Da se prikačimo brzom vozu, "valja nam" da se "priklonimo". :-P

    ReplyDelete
  3. Koga ne ostavi bez teksta, taj i nije sasvim normalan (ja ću da naplaćujem članarinu)

    ReplyDelete
  4. Mene je ostavilo bey teksta. Gde treba da se učipim?

    ReplyDelete
  5. @Miodraže, slažem se sa tobom. Okay, ti onda budi blagajnik. Virtuelni za sada. Pitanje je samo kako najbolje da "iskoristimo" članarinu? A ne želimo da funkcionišemo kao "rob the nob". :-))

    @Amarilis, i mene je bizarnost odavno ostavila bez teksta, ali ipak upuštam se u taj rizik, makar u pisanju.

    Ako bih pronašla, a nisam do sada, rado bih postavila neku virtuelnu kasicu prasicu.

    ReplyDelete
  6. Da se razumemo draga, za dobro pisanje, kakvo ti neguješ, bizarnost je neophodna. Nije to to lako dočarati, ko ne veruje nek proba.

    ReplyDelete
  7. Zahvaljujem ti se na komplimentima. Trudim se, trudim se. :-) Postaću nekrunisana Bizarre Queen. :-)) Jeste, ko ne veruje neka proba, biće joj/mu bar muka za početak. :-)))))))))

    ReplyDelete
  8. Lepo ja kazem dobra ideja je ZLATA vredna! :)))

    ReplyDelete
  9. A šta da radimo sa svim tim ZLATOM?! :-)

    ReplyDelete
  10. Баш лепе причице. Уживао сам у читању.

    ReplyDelete
  11. Ako ih svatimo ko pričice. :-)) Meni je drago da su ti prijale. :-))

    ReplyDelete
  12. Bože kako sam se nasmejala...:))) Otkačena si skoz...:))

    ReplyDelete
  13. Neću da odbijem bedž za otkačenost. :))

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...