Thursday 25 March 2010

U meni nešto se menja?

Posle mnogo vremena, tačnije godina, otvorila sam AI (iako sam nekad davno radila u Corel-u, a ne u AI), pa mi je sad sve opet novo i opet učim (što je divno). I počela sam ponovo da crtkam pomalo. Mada sam više zaposednuta slovima i oblicima i njihovim kombinacijama, nego bilo čim drugim. Našla sam neke davno zakopane diskete (o, da, imam floppy disk drive na svom hardu) i tamo ima nečeg što ne mogu da otvorim, :-((( a čega se sećam kao u nekoj izmaglici. Sada slušam Haustor (a to nije ništa novo :-)) i baš me nešto večeras diraju Sejmeni. Kupila sam prekjuče u samoposluzi CD za 99 dinara. Da li da vam kažem da već imam 2 diska sa manje više sličnim pesmama. :-P A nisam mogla, tj. nisam htela da odolim tom izazovu. Tako mi se lepo smešio sa žičane police. ;-) 

U nama vrijeme se mijenja! I svi su opet spremni da se bore za san! Sa barikada reći ćemo: No passaran! Kad bude vrijeme za to! :-))

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...