Sunday 17 January 2010

O mladosti (n)ovih vremena... :-P


Tako sedimo nas dve u nekom staklenom kafiću, šatro da se ugrejemo posle onog bi(j)oskopa Balkan, gde su nam nosevi pootpadali zbog Almodovarovog filma, al' ne od gube, nego od zime. Jebote, zamalo da mi prodaju VIP ulaznice - 350 dinara po glavi, i to za onaj strmoglavi balkon. Kad ono, dobro je - ne radi balkon. Ćebad nismo dobile, pa nas je grejala radnja filma, bar do polovine. A onda, pošto nismo uspele zajedničkim snagama da iščupamo gusani radijator, uvukle smo njuške u rolke, zabradile se zimskim šalovima, prestale da hukćemo u šake i stavile rukavice. Ubio me onaj 'ladan patos, pozdravljaju ga moji jajnici.

Nego, da se vrnem na početak - posle bioskopa. Dakle, nas dve ko dve promrzle klošarke, sa polukrućenim kopitama, odgegale se do obližnjeg kafića. Tamo smo naručile po čaj, grejemo promrzle prste na debelim keramičkim šoljama i inhaliramo gubice nad njima - ne bi li nam se ono malo preostalih sivih ćelijica odledilo za neku korisnu polemiku. :-)

Kaže ona meni: "Znaš šta zajebala sam se ja što mislim da imam još nekih 5-6 godina života dok ne postanem baba!"

"Normalno da si se zajebala, ti ako tako razmišljaš, ti si već baba očajnica koja juri ono što misli da joj je preostalo od života. I daj nemoj sad da mi guslaš o Marfiju, i kako je on pisao ko da tebe opisuje."

"Stvarno to misliš?"

"Nego šta nego mislim. 'Alo bre, pa je l' ti vidiš koji je bre ovo teror večne mladosti na sve strane?"

"Pa da, ono kao ribe, mlađe punoletnice, na vama je da živite život punim plućima, a sve ostale preko četrdesete, vi vegetirajte i kukajte nad svojom presahlom mladošću."

"Eto imaš kategoriju piletine koja je u najboljoj varijanti tamo negde do sredine druge decenije, i kategoriju razno, gde ulazimo sve mi seniorke koje smo, je li, raznih godišta."

"I sad sledi taj teror, one i mi. One već na velikoj maturi treba da nose vrtoglavo visoke potpetice, minimum veličine prosečnog penisa u erekciji, a mi treba da nosimo baletanke da ne bi skljokale svoje matore vratove."

"One nikada ne moraju da nauče da kuvaju, jer nije sexy smrdeti na kuhinjske čarolije, a mi treba da pravimo svaki put švedski astal, ne bi li privolele mužjaka da nas preko debelog stomaka bar malo zavoli."

"One znaju šta košta njihova mladost pa to umeju i da unovče po fancy restoranima i klubovima, dok vrte svojim mladim guzicama u ritmu trbušnog plesa, nalivaju se skupim alkoholom i vuku crte kao uvertiru za one night stand. Mi ćemo da izađemo sa nekim uvelim parom, kao treća noga, obično negde na obalu reke, gde možemo setno da se zagledamo u vodu kao u svoj život, što ga nam je odnela reka bez povratka. Usput ćemo da pevušimo lake melodije ženskih samoubliačkih pesama i popićemo samo jedno piće, jer mi nismo laka roba."

"Njima drugi plaćaju, a mi smo lepo vaspitane pa ćemo da delimo troškove sa muškarcima, jer mi smo emancipovane žene. U najboljem slučaju, "dasa" će da nas odvede na happy hour, pa će da ispadne šmeker 2in1 i/ili da nas vodi na meze u obližnji fast-food."

"Njih voze besnim kolima, a mi ćemo da se vozimo noćnim prevozom GSP-a, jer nemamo para za taksi."

"Njima mužjaci pridržavaju vrata, garderobu i ostale delove tela, a nama ostaje da pridržavamo nekog kešavca ispod ruke, da se ne srolja usput niz stepenice, dok i sam lamentira o vojničkim danima, da ne kažem događajima koji su vezani za okupaciju iz 1941. godine."

"Njima će dečko-švaler da kupi karte za neki prigodan koncert nekog njima nepoznatog, ali svetski poznatog izvođača, pa će da ih vodi tamo da se kissuju i 'vataju za Sv. Valentina ili ti Sv. Trifuna. Mi taj datum apstrahujemo, ali ćemo da vodimo staramajku na osmomartovski koncert, jer ona je navikla da to dobija na dar svake godine, iako je g-din Dragan Stojnić odavno preminuo."

"Kad frajer omane u seksu, one će da znaju da je to zato što su ekstra pičke i da je logično da se dotični ukenjao, ali zato 'jedan se oteg'o, drugi se proteg'o'. Mi ćemo da zapadnemo u dubok očaj, jer njemu se više ne diže na tetke. U stvari njemu se i onako retko diže."

"One će odmah da potraže solventnijeg, a mi ćemo da odemo u shopping ako imamo para ili ćemo da pravimo veliko spremanje - da lečimo svoje seksualne frustracije."

"One veruju da je ljubav lepa, ali da još lepše ide sa frajerom koji je cool i strava kad se popne onako malečak na novčanik. Mi verujemo da prava ljubav postoji, i ako ništa drugo, da ćemo se konačno sresti i držati za ruke na samrtnom odru u staračkom domu."

"Njima se kao izbor nudi, građenje karijere ili udaja i deca. Nama tako nešto niko nije ni pomenuo u mladosti - 'ajd ti ćero lepo da se udaš, pa lagano, prvo, drugo dete... mora nešto da se istrpi u braku."

"One nose veštačke nokte, jer to je znak da ne rade ništa, a mi nosimo veštačke zube i pazimo da ne polomimo protezu, jer skupa je opravka."

"One idu na brazilku i trajnu epilaciju; mi smo bile u Brazilu i i dalje same grejemo vosak za depilaciju, ako se uopšte i depiliramo."

"One idu na letovanje u Dubai u hotel sa 7 zvezdica - tamo se peca klijentela, a mi ćemo na čekove u Crnu Goru u paradajz turizam."

"One kad odu na plažu idu u oskudnim bikinijima, da pokažu izvajane silikonske obline i obično listaju neki svetski reno(r)miran ženski magazin, dok mi nosimo pareo, zbog ispucalih kapilara na nogama, strija i celulita, krijemo se šeširima i suncobranima i nosimo 'Rat i Mir' da nikoga ne ometamo."

"One jedre na banani, dasci i koječemu, plivaju sve sorte plivanja, mi jedrimo u snovima i brčkamo se u plićaku, jer se plašimo da nas ne u'vati grč u nozi."

"Njima prilaze stariji muškarci sa jahtama, sa kojima se one lepo zabavljaju dok su na moru. Nama se i desi da nam priđe neki balavi klinac - babojebac, jer to je sada in."

"One su prosvetljene, mi smo prokužene."

"One su mlade, a mi smo za staro gvožđe."

Prema tome, samo mlade treba da žive i uživaju, a one koje nisu više tako mlade treba mirno da sede kući i da čekaju svoju starost, da ne kažem smrt, i zasluženu penziju.

Srećan vam 25. maj!

Mislite o tome... ;-)

9 comments:

  1. Šmrc, baš sam se rasplakao nad vašom tužnom sudbinom.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jooоој! Боље да нисам ово прочитала до краја, и то пре подне:(

    ReplyDelete
  4. Све је у реду, само ми је мало сурово за почетак новог дана :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...