Sunday 7 June 2009

Rana, testiranje i sjeb sistem

Lagano me prolazi ispizditis od rane od zuba. U četvrtak sam imala akciju vađenja 7-ice gore levo. Nisam ni znala da je taj zub tako zajeban za vađenje. Mislim, može da se probije sinus, pa zbog toga. A, onda, kuku-lele, kod ORL hirurga u roku od 24 časa da ti tura i gura neku plastiku i da ti ušiva koncem. Sreća pa ja nisam ni znala koliko tu sve ima pizdarije, pa sam baš bila pravi junak. Baš je zajebana ta 7-ica, prosecala mi je, pa mi je vadila koren po koren, ukupno komada 3, jer su se krune sjebale do kraja kad ih je stisla.

I tako, nakon vađenja, bila sam strašno nervozna, jer su počeli gadni bolovi još pod dejstvom anestezije. Tako se (opet) kljukam analginima i gubim strpljenje čekajući da se ovo sve umiri. Dopizdelo mi je. A posebno to što u poslednje dve nedelje, možda me samo 3-4 dana ne boli glava, a ostalo vreme me ubija.

Pre zajebancije sa zubom sa bila u Telekomu na testiranju za posao. 1. Čudi me da su me uopšte zvali, jer je prošlo 2 meseca od kada sam aplicirala; 2. Mislim da neću proći u dalji krug - unutrašnji osećaj, jer sad zapravo kreće akcija potezanja veza i vezica - a ja neću da potežem nikoga.

Meni se najblaže rečeno povraća od tih testova, jer sam se naradila već mase testove koji BTW ne pokazuju ništa, osim da nisi totalni bolid (što i dalje ne znači da nisi bolid, hehehe...)

I tako, test se sastojao iz:
1. opšteg dela (lični podaci; obrazovanje; dodatni sertifikati; znanje jezika, znanje rada na računaru, hronološki - radna mesta - i to komada 5 + razlog napuštanja svakog posla - naravno, to je moj "omiljeni" deo; poseban segment koji se odnosi na radno iskustvo iz oblasti finansija, računovodstva i budžeta; odgovor na pitanje u stilu: "Zašto baš Telekom?", očekivana zarada, lična očekivanja, interesovanja i hobiji)
2. testa sposobnosti
a) grafički nizovi (30 zadataka) - vremensko ograničenje je 10 minuta
b) brojčani tj. matematički nizovi (30 zadataka) - vremensko ograničenje je 12 minuta
3. test iz engleskog - vremensko ograničenje je 30 minuta
a) formirati upitnu rečenicu od podvučenog dela u iskaznoj rečenici;
b) prilozi za mesto (ponuđeni su prilozi)
c) predlozi (bez ponuđenih odgovora);
d) ubaciti glagol u adekvatno vreme u datom tekstu;
e) ekonomski vokabular (sinonim dat opisno, pa se zaokružuje tačan odgovor)
f) frazalni engleski (povezivanje leve i desne strane - obe date opisno)
g) tekst iz finansija - sa gepovina za ubacivanje pojmova (pojomovi dati ponuđeni)
4. test emocionalnih karakteristika (dolazi iz grupe prisilnih testova) - moraš da se opredeliš za jednu od dve karakteristike date u paru, bez obzira da li ti to odgovara ili ne; u tom smislu data su sledeća stanja i izdanja: nesigurna u sebe; sklona pustolovinama; ozlojeđena; nagla; poslušna; stidljiva; društvena; grize se u sebi; sklona raspravi i sl. - ukupno data 62 para)

Ono, međutim, što je korisno je što se stiče sasvim solidno iskustvo na ovim testovima, pa ti svaki sledeći put bude sve lakše i lakše. S druge strane, uglavnom su koncipirani tako kao da te testiraju za NASU, i na kraju šta, ponude ti da radiš debilan posao za smešne pare. Iiiiii? Nebitno, kraj sledeće nedelje je neko vreme kada ću znati da li idem u sledeći krug. Pa, kako bude.

Ne piše mi se više, jer nije da mi se ne piše, nego mi se ne džonja ispred kompa.

Mislim da ću sada da se tušnem, pa idem malo do mame u goste.

Pre toga ću da pročitam jedan članak koji ne donosi baš tako dobre vesti, a tiče se sjebanog penzijskog sistema u nas (http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=4&status=jedna&vest=147609&title_add=Milostinja%20pod%20stare%20dane&kword_add=penzije%2C%20penzioni%20fond) - koji je doduše neodrživ već poslednjih 30 godina, ali sada je doteralo cara do duvara.

P. S. Pojavilo se ovih dana još nekoliko oglasa za neke banke. Sad su u modi uterivači dugova koji se finije zovu saradnici za naplatu potraživanja. Zanimljivo. Ne verujem da ću za to da apliciram, ali nikad se ne zna. Sliku da im šaljem, ko što traže, ne pada mi na pamet - kad budem konkurisala za animir damu ili hostesu onda ću da šaljem fotke. ;-P

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...