Saturday 13 June 2009

Prijavila se Retka zverka na Webinar :-)

Elem, odlučila sam da se prijavim na pomenuti webinar. Pa sad, da poslušam narod i da badgeujem univerzitet ovde.

Attending IMU

A, što se razumem u vremenske zone, joj, joj. Pa ja ne treba da dodam, nego da oduzmem 6 uri. To znači da cele sledeće radne nedelje ima da visim na kompu svako jutro od 6 do 7 i od 9-10 ujutru. Mislim, timing je do jaja, ali šta da se radi. Prilagođen je nekim drugim vremenskim zonama. I onda lepo da se spremim preko vikenda i da se onog tamo ponedeljka 22. juna nacrtam u 9 ujutru da polažem test. Ako uspešno položim test dobiću sertifikat. Lepo zvuči, čak i ako se ispostavi da mi ni za koji ne treba. Mislim da ću da naučim brdo korisnih stvari. Pa, jebote, ceo svet je na Internetu, a to treba iskoristiti.

Uzgred budi rečeno, nekako sam osposobila zvuk, pa preko sluški mogu da čujem, jer mi od onih zvučnika radi samo jebeni bas. Al' nema veze, stare oversized Sony sluške funkcionišu besprekorno.

Sad ću da napišem pisamce mojoj prekookeanskoj drugarici, možda i nju bude zanimalo da se malo radi zabave i razonode uključi u ovaj kurs. A, možda joj baš bude i korisno da malo skrene misli sa tih nekih tema koje je okupiraju u poslednje vreme, a zbog kojih je failovala sa raspoloženjem too much.

P. S. Pročitala sam informaciju da kada se piše na sopstvenom jeziku, a pri tome se koriste strane reči (kao je l' te engleski jezik koji je prisutan kod mene) da se ne dodaje ona mala crta, zvana crtica koja spaja dva jezika. The only exception is when you use cyrillic fonts. ;-P

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...