Sunday 14 June 2009

Ja sam...

...u nirvani...

Šal od svile

Ja sam bio pogrešan
Kad sam ti stavio ruku na rame
Tamo je držao dugo
I govorio riječi

Ja sam bio pogrešan
Kad sam tražio da mi kažeš
Koja si strana
Postoje pravila igre
Ti znaš da ne možeš sama

Ispod svih tih zastava
Što vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati našu pjesmu
I pjevati našu pjesmu

Protiv volje umiješan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slučajno našao put
Ispod svih tih zastava
Što vijore...

Kapi s oboda
Sada padaju na uže i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori šal od svile...
Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori šal od svile...

Domaći zadatak za razmišljanje je intervju sa Vedranom Rudan sa radija B92...

Žena je kraljica nad kraljicama. Puca u glavu provincijalcima i uopšte uzev svim nedojebanim, a koliko ih samo ima... Obožavam je! I pride kinky & wierd tekstovi na
Vedraninom site-u. Za mene su poezija i vedro jutro što naslućuje dobar dan i još bolju noć, a za nekoga fucking nightmare...

A, sad sam pronašla još nešto. Ovo nisam čula 100 godina. A ovu trash pesmudžu Divlji Anđeli - Voli te tvoja zver sam u svojim teenage danima gotivila do jaja.

Pa kaže...

Tvoj dah me mami da ti se dam
I hoću jer dugo, dugo sam sam
Ne, neću za nju, neću da znam
Tvoj dah me mami da ti se dam

Voli te, voli te tvoja zver
Princ iz života tvog
Sudbine tvoje dah
i žar

Ostavio sam trag po telu tvom
Koji nikad, nikad neće proći
Ostavio sam prah u srcu tvom
I to će još dugo da traje

Ne ti nisi htela anđela
htela si crnog đavola
od mene si to i dobila
...

Za kraj ultimativna i jedna od najboljih pesmi Johnny-ija (koji na žalost više neće kročiti na ove sjebane prostore) i Azre 3N.
 

I moj favorit stih: "Sanjao sam sretna lica, dugo nisam takva gledao..." - slažem se i sada!

1 comment:

  1. E to,brate moj-''Šal od svile'',''3N''!!!
    Bogovski izbor.
    Nisu loši ni ovi zajebanti,Divlji Anđeli. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...