Monday 20 December 2010

Piši Deda Mrazu

Pošta Srbije je danas objavila vest da je nagradila radove koji su pristigli pod lajtmotivom "Piši Deda Mrazu" (sekcija Vesti). Ova akcija je bila namenjena deci mlađoj od 10 godina.

Draga deco i dragi "inventivni" roditelji, ovim vas obaveštavam da nemate više šta da tražite na mom blogu, iako ja jesam krajem prošle godine napisala članak pod nazivom - Pismo Deda Mrazu. To vam pišem iz razloga, što je to bila najposećenija lokacija na mom blogu u prethodnih mesec dana. Zahvaljujem vam se na rastu traffica u tom smislu, i poručujem vam da pokušate da nekada nešto napišete i sami, jer iako na internetu razni ljudi pišu, to što pišu - nije besplatno i spada u kategoriju intelektualne svojine. Verujem da smo se razumeli.


9 comments:

  1. Ауууу... Катастрофа...

    ReplyDelete
  2. На ауторска права, наравно... Мада се питам да ли су клинци могли да искористе твоје писмо :))

    ReplyDelete
  3. Nije to toliko bitno, koliko činjenica da mnogima i dalje nije jasno šta su autorska prava i da mi imamo i zadržavamo sva prava onog trenutka kada nešto objavimo javno.

    ReplyDelete
  4. Aurorska prava su veoma ozbiljna stvar, ali ne i u Srbiji.
    Dakle, podržavam apsolutno!

    ReplyDelete
  5. Čitala sam, divno pismo! Cmok :)

    ReplyDelete
  6. @Amarilis, hvala.

    @Jungie, da, sa ove distance i meni tako igleda. :*

    ReplyDelete
  7. @Charolija, ne verujem da su se baš omastili, nego mene taj stav kakoćemolakoćemo iritira. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...