Wednesday 27 May 2009

Raport sebi, a kome drugom?

Da se prijavim sama sebi na raport, hehehe. Malo sam se ušinula još u ponedeljak, pa su me vežbe pilatesa, mesto da me lift-uju, down-ovale skroz. Ništa strašno, ali sam se ušinula sa desne strane leđa, pozicija plećka. Eeeee, bar da sam se ušinula od nekog ludog seksa, pa da mi ne bude žao. A, ovo moje ušinuće beše ni od čega i ni iz čega, samo je onako došlo nezvano da me sjebucne malo. E, sad pošto sve ima svoje zašto i zato, kapiram da je iz nekog razloga bilo potrebno da se ušinem malo.

Ne bih sada da bauljam sa nekim okvirnim idejama, zašto, ali kapiram da je razlog taj što treba malo da se odmorim od odlaska u fitnes studio. Razlog mog odmora od odlazaka nije vežbačke prirode, nego lične prirode. Zapravo, moje interesovanje za velikog diktatora (VD), a to će mu biti umetničko ime od sada pa nadalje, je odjednom naraslo ko kvasac. Međutim, od toga nema niš, pa je bio pravi trenutak da i ja htela-to-ili-ne prikočim.

U ponedeljak sam imala dilemu da li da malo ostanem posle vežbi i proćakulam sa VD-om i naravno, đavo mi nije dao mira, pa sam se nekako ponovo infiltrirala. Naime, treba jasno videti stvari koje ja katkad u mom malom i ograničenom životu gledam sa koprenom na očima. A to je - tip je ljakse i nema stila. Priča o stvarima koje samo njega zanimaju. Postavlja imbecilna pitanja, bar iz mog ugla gledanja i što je najvažnije nemamo ništa zajedničko. A, da ne zaboravim da sam već konstatovala da je žešća stipsa, a i to da nije pažljiv. A, i nije se ni potrudio da potroši milisekund (od vremena koje bi se inače zadržao u definisanom prostoru) na mene. Mislim, da sam ja frajer, već bih popila kafu sa samom sobom, što, je li i činim svaki dan i to više puta. Ovako... šta reći?!?!?!

Mislim, okay, vrlo je moguće da je oženjen, pa kao malo flertuje (a to ne zna da radi), ali sve u svemu ne kapiram. Nekako sam konstatovala da je apsolutista i da mnogo voli da palamudi i da pametuje, a to mi implicira da je glupav, čim mora drugima da dokazuje da je pametan. I, uostalom, ko da sam ja pa neka publika koja će da mu se divi, da se meškolji, da mu trepće i da sluša nebuloze. Baš me zabole za sve to. Uostalom, niko ga nije vukao za jezik da mi kaže kako sam lepa bez šminke. Je l' tako ili nije tako? Zar takve izjave nisu izjave koje bi muškarac uputio ženi, ili se varam u sopstvenoj zabludi i ukorenjenim predrasudama.

Kako god, rešila sam da se više ne smaram sa njim. Naravno, to ne znači da ću da ga ignorišem, ali neću ni da ostajem posle vežbi da razgovaram sa njim. Mislim, WTF, ja trošim svoje vreme i pokazujem svoju naklonost, a on samo fura neki svoj zonfa. Pa, neka ga fura, ali ne sa mnom. Biću učtiva, ali kratka. Ne treba zaboraviti prvi utisak, a to je da sam ga definisala kada sam ga prvi put pogledala u oči, a to je da je - hladan. E, a ja to ne volim, je l' tako ili nije tako?!?!?! A, čini mi se i da je cinik. Ma ko ga jebe, neću više da pišem o njemu, a i treba da ga izbacim skroz iz misaonog sistema. Da budem iskrena, pomislila sam da će možda da me pozove na piće u ponedeljak, pa bih onda i ja imala prostora da postavim pitanje, da li je on uopšte formalno slobodan, ali ovako... neka ide kako ide... U suštini, on je od devojke sa recepcije pokupio novac, a ja sam se pokupila i otišla svojim putem. Tako je verovatno i najbolje. I sad da se ne tripujem mnogo, dobro mi dođe ovaj odmor da se malo distanciram i razmislim o besmilslu cele kombinacije. Realno, niti se on meni nešto sviđa, niti je na mojoj talasnoj dužini. Pre bih rekla da je mene poveo neki moj osećaj i potreba za bliskošću, a da to zapravo uopšte nema veze sa njim, nego sa mnom. I onda sam razvila čitavu teoriju. U svakom slučaju, to je pozitivno za mene i moj emotivni sistem. Osećam, dakle postojim. Ono, ne tražim samo fucker-a, a i ne mislim da bih se fuck-ala sa njim. Mislim, ako bih i tu morala da mu se bezgranično divim, pa tu nema mesta za mene.

Dalje, dobila sam slučajno ili ne, a slučajnosti nema, poziv da se prikačim na neki američanski portal od jedne moje pen-friend-ice koju sam sopstvenom nebrigom zapostavila pre 4 godine. To je jedna g-đa sa kojom sa na jako dobroj talasnoj dužini. I tako smo obnovile kontakt za sada, doći će u BG u julu i ja bih od svega srca volela da je konačno i vidim. Sva nekadašnja prepiska je bila veoma prisna i otvorena, i radovala sam joj se puno, puno.

Dalje moja germanizovana drugarica je ovde još malo, a nismo se videla od kada je došla, i po svoj prilici biće fore da se vidimo samo jednom. No, dobro, ionako više od toga bi bilo žešće smaranje. Ona mnogo tupi o poslu, a mene to uopšte ne zanima, ja sam više za intimne i ostale teme, a od događaja na njenom poslu u Švabiji mi je muka. Mislim da skoro nije ni vredno spominjanja, a kamoli posvećivanja toliko vremena tome.

I tako... nadam se da ću da se odšinem do petka, jer me nervira ova ograničenost pokreta... i to što moram da glumim non-stop slow motion. Sutra idem kod moje drage zubarke da mi izvadi 7-icu i/ili 8-icu gore levo. Ne razmišljam o tome, samo želim da prođe bez komplikacija. Kad to završim ostaje mi još finiširanje 6-ice dole desno, za neke 3.5 nedelje i onda sam malo free od zubara do neke naredne kontrole, bože zdravlje.

Uzela sam iz biblioteke 2 Platonova dela - Gozbu i Državu. Mislim da mi nedostaje filozofskog obrazovanja, a i nekako počinjem da naginjem ka toj tematici u poslednje vreme.

Mnogo sam gladna, pa ću sada da smažem nešto, integralni đevrek i jogurt. Inače, vrtim se oko 69-70 kg i malo stagniram, no, nije bitno, bitno je da se ne gojim. Do pisanja ljubim samu sebe ja, samo onako kako ja to umem. ;-P

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...