Saturday 30 May 2009

Imam osećaj...

Imam osećaj da bih mogla da napravim nešto što nema veze sa bilo čime što sam radila do sada. Ima osećaj da bih mogla da prihvatim neki posao koji nema veze sa onim za šta sam se školovala. A povrh svega, ima nešto što mi je davnašnja želja. A to je da napišem knjigu. Naravno, nemam pojma o čemu bih pisala, tako da za sada pišem i ovde i tamo, i malo i mnogo o svakakvim pizdarijama koje dolaze u moju glavu. Možda jednog lepog dana i sklopim priču od svega toga.

Do sada, mnogo puta sam čula savete sa kojima se ne slažem, a to je da treba da objavim zbirku pesama. Materijala ima za nekoliko zbirki, ali taj materijal, pa to sam ja. Mislim, za koji će mi to kur, da iznesem kompletnu svoju intimu pred publiku. I koga boli kur danas za poeziju. I što reče Branko Miljković: "
Ali jednoga dana... Tamo gde je bilo srce stajaće sunce... I neće biti u ljudskom govoru takvih reči... Kojih će se pesma odreći... Poeziju će svi pisati..." - zar baš ja da budem jedna od tih?!?!?!

Razmišljam, koliko i da li bih bila odvratna kada bih koristila kao materijal (koji bi modifikovala) prepiske sa određenim ljudima koji su bili zanimljivi sagovornici i sa kojima sam mogla da trućam o svemu i svačemu. Ima tu baš finih delova... hmmmmmm...

Špijuniram ispovesti jednog klinca sa kojim sam bila letos. Neverovatno je kakve budalaštine sve piše. I evidentno je da izgara od želje da neko čita njegov blog. Špijunskim aktivnostima sa otkrila kako me je on okvalifikovao i klasifikovao. Dalje, opet, nađem kako vodi neki svoj zavodnički dnevnik na nekom portalu gde su se skupili neki napaljeni klinci koji misle da imaju 3 čiste kako da skraćuju ribe, pa međusobno razmenjuju svoja iskustva, taktike, šeme, dileme i slična sranja. Mislim, stvarno mi se povraća dok čitam ta sranja.

Skoro isto kao kada sam našla na Net-u ispovest svog bivšeg muža o meni. Popizdela sam kada sam videla šta je napisao o meni. Dakle, provedeš sa nekim godine i onda vidiš kako te taj neko nije ni ukapirao. Cela priča je bila, eto, jadan on, preveslala ga kučka bezdušnica i bezbožnica. Skot. Kad se dokopam, vrlo rado ću da pročitam knjigu: "Zašto muškarci vole kučke?" (http://www.whymenlovebitches.com/) - sviđa mi se naziv. Ako me već svrstavaju u tu kategoriju, pa, da onda i ovladam materijom. Mislim da ih ne razočaram. :-P

Na prvoj stranici knjige nalazi se i prvo pravilo o tome šta je privlačno, a koje glasi: "Sve za čime osoba juri u životu, izmiče joj se!", ili kada bi preveli na srpski: "Ne juri ga, nećeš ga stići, okreni mu leđa i sam će ti prići!" ;-)

Jebote, koja sam budala bila što sam uopšte i bila sa takvim kretenima, a i sada sam budala, tako da ne bih baš mogla sa sigurnošću da se opredelim za prošlo svršeno vreme u pogledu sopstvenih budalaština. Jedino što je (s)vršeno je da sam završila komunikaciju sa svima njima. Ono kada pogledam realno sebe, pa ja sam u svom dosadašnjem životu i bila sa kretenima. Da li to znači da sam i ja kreten? Ili se suprotnosti privlače iako ne opstaju? Tema za razmišljanje...

Idem da prostrem veš, pa se vrćem da se posvetim svojoj skribomaniji...

Vrnula sam se. Trebalo mi je 10 minuta za te divne aktivnosti.

Sada žvaćem kiflu i pijem jogurac malomasni. Ide mi na kur ova rana od zuba, žvaćem ko da imam kastanjete, a kifla mi još mekana ko duša. Obožavam da ližem jogurt sa poklopca flajke. E, sad me je to lizanje asociralo na nešto drugo, a toga je li, nema, pa nema.

Nego, kad sam već kod lizinga i pušinga, nešto mi je bad trip što mi je onaj mali za sada poslednji sa kojim sam bila. Al' ne vredi, više mi ni do seksa nije toliko stalo, da bih uzela nekog kretena za jednokratnu upotrebu. Baš me zanima kako bih se ponašala kada bi mi neko sada rekao da sa velikom verovatnoćom (empirijski dokazano) tvrdi da mi je to poslednji muškarac u životu.

  • Da li bih do'vatila prvog prolaznika da se izjebem?
  • Odmahnula rukom i slatko se nasmejala?
  • I sama izlila stravu, bacila pasulj ili šta već, da vidim šta mi se "javlja"?
  • Prihvatila to sa zen-budističkom smirenošću?
  • Vrcavo odgovorila: "Ali to i dalje ne znači da neću biti sa ženom!"
Da, da... nepresušna je to tema... a i odavno precenjena... kada samo pomislim koliko sam se i teorijski i praktično bavila time... i... gde sam stigla? pametnija? srećnija? aha, kako da ne!

Baš se smejem nečemu što mi je sada proletelo kroz glavu. Naime kod razvoda, kada smo onomad delili bračnu tekovinu (koja u stvari nije ni postojala, jer ništa nismo ni stekli), poklonim ja ex-u knjigu naziva: "Orgazam sa velikim O". Iskreno govoreći, teorija je jedno, a praksa drugo. Biću zlobna, pa ću reći da ne verujem da mu je puno pomogla. A, BTW, knjiga je sasvim dobra. Naročito, iz ugla, prakse ka teoriji. ;-P

I na radiju peva fašista i srbomrzac Bono "With or without you" (http://www.youtube.com/watch?v=P8SPeR60lRI) ... jebiga... slušala sam ih dok nisu odleteli u totalnu komercijalu.

'Beš skribo-mega-maniju-onaniju, odoh... oči me peku od buljenja u komp...

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...