Friday 9 October 2009

Retka Zverka je postala Internet prostitutka ;-)

Da se pohvalim da su mi drugovi omladinci iz Google-a danas popodne, posle duga vremena, aktivirali AdSense uslugu. Sigurno se neću obogatiti od toga, ali da sam postala Internet prostituka to je evidentno. Prodajem svoja razmišljanja za sitnu lovu. Šta ću kad nisam od onih što dobro popuše tamo gde treba i kome treba. Ovde bar mogu da lajem iz sve snage, a kao i kod svakog pristojnog psa, to što izlajem vetar će da nosi. Gde, pojma nemam.



Unapred se ograđujem od nasumičnih oglasa koji će se naći na mojim blogovima. S obzirom da mnogo, kao što sam već rekla, lajem u postovima, ne bi me čudilo da mi prikače linkove ka sajtovima za bludne i ostale radnje koji su inače veoma popularni međ’ omladinom, a i svima koji se tako osećaju.

No, to ipak ne znači da ću zbog toga da prestanem da lajem. Štaviše, možda se osilim iz sve snage, da vidim dokle mogu da idem.

So far, nevertheless and furthermore ne nameravam da podilazim ni sebi, ni dragim čitaocima, slučajnim prolaznicima, itd.

Ako neko primeti da sam skrajnula sa tog puta, neka mi pripuca direktno međ’ oči moje čarne.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...