Sunday 2 August 2009

I to ti je neka jebačina

Da se ne tripujem mnogo tražeći neku varijantu da napravim kao neki pretemplate za pisanje bloga. Ne znam ni šta hoću da napišem noćas.

Ma, totalno mi je ispao bad trip sa onim seljakom osnovnjakom. Došao je kod mene sinoć. Ne znam ni zašto sam ga potvrdila da dođe, kad se prijavio telefonom. Bože dragi kakvih je sve tu idiotarija od spike bilo. Mislim, stvarno, ali stvarno me ne zanima sve to. Okay, pomislih, možda može da bude neki dobar seks, pa kao da malo furam taj fazon. Kad ono shvatih, džaba, ne mogu, mene loži intelekt, a naravno, suvislo je govoriti o njegovom intelektu.

Stvarno sam se jebeno potrudila da ne zvučim kao ice queen. I nije mi išlo loše. Ali neki komentari su totalno moronski. Smejala sam se. A šta drugo?! Ali opet, pripala mi je i muka.

Obično ima ono nešto što mi odzvoni u glavi. Dakle, našao se on pametan da komentariše moje seksualne performanse posle jednog polujebanja, da ga tako nazovemo. Ja belo gledam, ne mogu da verujem o čemu on priča, i kako zbog jedne jebene laste ispreda o celom proleću. Ali, treba da imam u vidu da je on potpuno neobrazovan, tako da mu nije za zameriti. Da rezimiram, onomad kada sam bila kod njega i kad se desio taj nazovi seksualni čin, on je konstatovao kako ja poetski rečeno nisam baš mnogo živahna u krevetu, pa ga je to uplašilo i demoralisalo. Mislim se, ma jedi mi govna. Budi ti živahan kada rintaš fizičke poslove po kući ceo dan, ne spavaš posle toga celu noć itd. I onda mi je baš do seksa u jutarnjim satima. To me je iznerviralo, ali nisam tome pridala važnost, jer me boli riba za njegovo mišljenje.

Kad ima tu još odzvonjenih, a to je kako se on oduvek ložio na ribe koje su mršave i imaju dugu tamnu kosu. Rekoh mu da onda to ode i da traži. Kao on meni, pa da se ne ljutim, pa da ne shvatim lično. Mislim se, jebi se. Ne shvatam lično, samo nemaš šta da tražiš sa mnom. Kao, shvatio je on da treba da se menja i da se prilagođava. Kur moj je on shvatio. Kaže mi ti si onako malo jača (misli fizički). To je inače izraz kad nećeš ribi da kažeš da je debela svinja - pretpostavljam. Ja ga gledam. And WTF?!?!?!? Kažem mu: "Dušo nisam ja malo jača, nego su sada u modi anoreksične manekenke! Ja sam super riba, samo nisam očigledno po tvom ukusu!" I sad se on kao posipa pepelom. Ma, mislim, gomila besmislica.

Pa mi kaže, da sam verovatno primetila da me nije baš zvao u ova 2 dana, pa kao da mi objasni zašto. Eto, zaboga, pitao se on kako sam se ja to 2x udavala, a nemam decu. Kažem mu ja: "Verovatno misliš isto ko i svi ostali muški zlobnici da sam jalova kučka, zar ne?!" I dodam: "A, šta bi mislio da do svoje 35-te godine nemam nikakvu prošlost?" Onda bi komentar verovatno bio: "Pa, eto sigurno je luda ili šta već kad je niko nije hteo!"

Lepo je kad imaš posla sa nekim ko je glup pa ti kaže sve što misli. Čak iako to nije lepo upakovano. To je jedina razlika između obrazovanih i neobrazovanih.

Al' kao sve se on loži na mene. U stvari on je imao te neke fantazije da sam ja neka mnogo perverzna riba. Ja ga gledam opet belo. Pa, se jadan razočarao kada mu nisam priredila vrhunski performans, hahahaha. Jebote, koji moron. A šta on meni ima da ponudi????? Na šta ja da se naložim. Na njegovu facu, hahahaha, na njegove priče, buaaaaaaaa....

Neverovatno, ali istinito! I tako kontempliram, jebote, još jedna tipična muška svinja. I pitam ja njega: "Je li, majke ti, a na šta ja da se naložim iz cele te tvoje priče?" Da li je potrebno da opisujem i pored takvih izjava njegov fizički izgled. Prvo, nikakav frajer, sirovina, faca tupava, jedva da je moje visine, mršav, nenegovan - trip mačo mena. Iiiiiiiiiiiiiiiiii? Alo bre??????? Nemam o čemu da pričam sa njim, mislim intelektualno, duhovno i ostalo - to ne postoji.

Došlo mi je da ga izbacim iz kuće, al' ga nisam izbacila. Mislim se ko te jebe! Sad ćeš lepo da me jebeš kad si već tu, nećeš ni da spavaš, pa se pati sutra ceo dan umoran, kad već treba da rintaš. I tako, rekoh 'ajd' da vidim šta će da mi ponudi iz svog "bogatog" repertoara. A, da ne zaboravim da sam mu pre toga pušila i pušila, i smučilo mi se da mu pušim. To je bilo pre ove varijante da se izjebemo do kraja. Pa je prošlo neko vreme. Pa smo se onda posle nekog vremena opet dovatili i povatali i kaže on meni: "Okreni mi se leđima!" Ja, kao okay - mislim hoće da ga uzjašem na tu foru. Ne kapiram da on ustvari hoće 69-ku. Pa on krene nešto da me spušta. Ja mu kažem: "Pa lakše je bilo reći 69!" I opalimo po 69-ki. Mislim, bzvz - 69-ka je jedna od najizvikanijih varijanti koja je totalno stupidna. Al' dok se njemu digao jebote. Pa mu non-stop pada. Toliko o njegovoj stabilnoj erekciji. Pa, dalje, 'ajmo s guza. On ne ume ni da se namesti propisno. Pa, krene da me bode preko svake mere, udara mi u zid materice, ja ga odjebem i kažem mu da promenimo pozu. On kao 'ajd' ti lezi, pa se on kao nešto namešta u neke polumakazice, pa mi premešta noge u vazduhu, ma piš živi. I onda, naravno, navali na mene misionarski. Ja se mislim, daj da svršim što pre i da ga skinem s ribe. I naravno, čačkam ja usput sebi kliću i uspem da svršim (vau i to je dobro, nisam ni očekivala da ću moći - opet preumorna, a i jebe mi se za njega, mislim samo kako da iskoristim trenutak), nastavimo da se heftamo i on hvala bogu brzo svrši. A što pravi grimase i riče ko konj, katastrofa. I tako smo se mi kao jebali. Mislim to jebanje je bilo na nivou ispod proseka. Najbolji mu je trip što on misli da je extra jebač. Neka ga, nek misli, ionako se sa njim više neću jebati.

Ujutru je zapalio i nije mi se više ni javio. A ni ja njemu. Stvarno me boli dupe. Jedino što ću morati polite da ga otkačim, jer mi je tu u krugu. A, da nije? Ma, jebe mi se, više ga ne bih ni pozvala. Uostalom, ako se ne javi, onda se sam otkačio. A to mi već olakšava posao, zar ne?

I šta je sad poenta celog ovog mog proseravanja? Pa, konačno, boli me više i za seks u mom životu. Imala ga, nemala ga, sasvim mi je svejedno. Ne osećam se zavisno, a ni frustrirano što ga generalno nemam. I to je super za mene. To je to novo saznanje i olakšanje.

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...