Monday 13 July 2009

Zanimljivo veče

Da, za ne poverovati, kako prezentacija Kirby-ija može da bude zanimljiva. Naime, oko 7, pola 8 uveče mi je pozvonila na vrata jedna žena i počela pomalo skrušeno da priča o nekoj nagradnoj igri, ali naravno, pre toga je neophodna promocija. Dopala mi se, pa odlučih da je pustim u kuću, što obično ne radim. I tako je sa sobom donela osim Kirby skalamerije i još jednu devojčicu kojoj je ovo bilo vatreno krštenje. Sva se mučena isprepadala, pod tremom, bi mi žao deteta. Rekoh joj: "Opusti se, samo polako, ne razmišljaj o utisku koji ćeš da ostaviš, već lagano idi sa pričom i priča će da teče ko ladna vodica!"

Sve u svemu, pa naravno da nisam kupila Kirby, niti bih ga kupila i da imam pare. Mislim ko je lud da da u basic varijanti 1990 evrića za nešto što verovatno nikad neće koristiti. No, ja sam ih nahvalila silno, i bila oduševljena koncepcijom. Međutim, pošto pripadam grupi onih koji bi rado platili nekome da to sve uradi mesto njih, tu sam se već debelo ogradila.

I tako, dok sedimo i ćaskamo, nakon prezentacije, koja je od početnih pola sata trajala puna 2 sata, pita ti mene ova žena kad sam rođena i tako počnemo da čavrljamo malo o numerologiji. I reče mi kako ću ove godine verovatno početi sa poslom, ali sledeća godina je kao moja full, lična godina. Jedino što ću biti osetljiva i tu treba da se pazim. A nekog sebi adekvatnog mužjaka bih mogla da očekujem ili sledeće godine, ili za 5 godina. Videćemo. Meni, iz sadašnje perspektive više izgleda da će to biti za 5 godina, a ne sledeće, ali, treba sačekati pa potvrditi. Inače u opciji, sledeća godina je u znaku broja 2, a za 5 godina je broj 6. Znači, ova godina je u znaku broja 1 i to jesu počeci, ali čega, pitam se ja? Pa se osvrnula na moj datum rođenja, gde se naravno pojavljuje broj 11, duple jedinice. I kaže mi, kako meni uopšte nije lako, jer imam u sebi snagu i muškarca i žene i tu neku dualnu prirodu. Rekoh joj, da znam da mi nije lako, ali da i ne očekujem da će biti. I kaže mi kako sam ja neko kome odgovara da provodi vreme sama i da će to uvek tako biti u životu, tj. da će mi uvek biti potrebno vremena samo za mene i to puno vremena.

Inače, pre nego što su došle sam sastavila protestno pismo Telekomu, zbog njihovog vele-hohštapleraja sa uvaljivanjem korisnicima usluge Omnifon paketa. Mail sam poslala kada su otišle. A, u mailu kritike i zahtev da mi momentalno ukinu ovaj namet i zahtev da plaćam ubuduće samo uslugu koju sam sama izabrala, a to je identifikacija dolaznih poziva. Baš da vidim šta će da rade i da li će da se udostoje da odgovore. Meni svakako ostaje na raspolaganju vreme do kraja ovog meseca da ih skinem s kurca sa njihovim nametom.

Evo, malo sam otperjala od kompa. Pa, morala sam da završim priču sa dinstanjem šargarepe i piletine u ove sitne noćne sate. Bolje sad, nego sutra ujutru da to radim brzinski, pre nego što otrčim na LPG.

Inače, juče sam se tako lepo išetala po Adi. Dan je bio kao stvoren za šetnju. Bilo je 25 stepeni, uz nešto jači vetar, ali ceo onaj krug što sam ispešačila baš mi je legao.

Sad ću lagano da se offujem iz cyber spacea i ostalih prostora i vremena...

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...