Friday 2 January 2009

Nova Godina

I došla nam je Nova godinica. E, pa ovoga puta nisam pisala Deda Mrazu i stavljala moje želje, tj. neke ciljeve koje želim da ostvarim, ispod jelke, jer pod 1. nisam ni imala jelku, a pod 2. nisam ni htela da mu pišem, jer pre 2 godine kada sam mu prethodni put pisala, "ostvario" mi je samo pola želja, a pošto je i verovatnoća uvek fifghty-fifghty, onda... to sve i nema mnogo smisla.

Novogodišnje veče sam provela sama, kao što sam i htela i bilo mi je sasvim dobro. Usput, za to vreme sam popričala sa mojim drugom i mojom drugaricom koji su takođe zabili guzice u kuće. Tog dana, na dan dočeka sam sređivala kuću, posle mnooogo vremena, i konačno uspela da se izborim sa gomilom novinčina koje su bile po celom stanu, čak sam i brisala prozore po ovom neverovatnom minusu, i prašinu, i što je najvažnije patose koji su bili užasno prljavi.

Prethodnog dana sam napravila predivnu rusku salatu, samo materijal za nju sam seckala oko 3 sata, jer je salata baš ogromantna. Da sam je spremala zbog sebe, verovatno je ne bih ni spremala, međutim moja duhovna mama - mamin dečko je obožava i želela sam da njemu upriličim to sitno zadovoljstvo.

Inače prvi novogodišnji SMS sam dobila od mog nekadašnjeg mlađahnog dečkića i to na engleskom. Znam da je poruka cirkularna i da se ježim od takvih, ali sam mu ipak odgovorila lično. Drugi SMS (naravno opet nemaštoviti cirkular), za neverovati, je stig'o od jedne ženske u čijoj banci sam kobajagi trebala da se zaposlim, po preporuci profesora, a što je sve bućnulo u vodu. I njoj sam odgovorila ličnom porukom, kao što uvek radim i to mrtvo 'ladno na "per ti". I bilo je tu još porukica, naravno juče je stigla i od onog psihopate koji me je mesecima proganjao i koji izgleda da kao i svaki pošten psihopata teško odustaje od svojih namera.

Juče sam bila kod moje već pomenute u ovom članku, drugarke, i baš smo lepo ručkile i pijuckale vina rujnoga, doduše teme za razgovor su nam bile malo heavy, ali šta da se radi. Ona obično pusti suzu kad god joj dođem u goste i nekako bude patetična atmosfera. Ali, zar nismo svi odavno postali patetični?

E, a onu samoproklamovanu kraljicu sa portala sam pozvala da se vidimo na kafi, a vidim ona ordinira li ordinira po Net-u i nikako da se smiluje da odgovori na poruku. Šta će ženska zauzeta je sa Turcima kepecima koji balave ispred svojih web kamera.

Inače, primetila sam da je onaj bolid Slovenac, 'ladno visio na netu, tj. chat-u u novogodišnjoj noći. On mi se smučio sa njegovim kretenskim tu-i-tamo SMS-ovima, tako da njega držim permanently offline. Jebiga, jedino što on to ne zna, pa se nada da ću se kad-tad pojaviti na chat-u. Nisu mi jasni ti muškarci koji zamišljaju da je dovoljno da ti pošalju poruku "Mislim na tebe" iiiiiiiiiiiiiiii, pa šta onda. Nije valjda za očekivati da ću da odreagujem na tu glupavu rečenicu izjavnog tipa ili još grđe da se primim da me uvuče u glupavu komunikaciju. Svi ti kreteni iskaču pred tako neke praznike kao što je ovaj, valjda tada shvate da zaista nemaju nikoga, pa razmišljaju koga bi mogli da privedu za Novu Godinu da ispune svoju nepopunjivu prazninu. Tako sam otrovna, znam... ali tako i jeste.

Opet se prijavio bludni sin. A on je tek priča za sebe. On meni pošalje jebenog smajlića, i kad sam mu rekla da on to može i mnogo bolje, reče on kako nema podršku. Pa, darling, eno ti žena kući pa traži podršku i pičku, a ne po Net-u da smaraš žene kojima nemaš ništa da ponudiš, osim par santima mesa u tvojim gaćama. Kakav asshole! No, javiće se on opet sa svojim nečasnim predlozima, a ja ga čekam, da ga na finjaka pičnem. Ko ga jebe, i on je samo još jedna svinja u nizu i ne zaslužuje ništa! Samo kada se setim o čemu mi je pisao pre godinu dana. Kakav je to bio nedostatak elementarnog ukusa u komunikaciji sa mnom. On meni da piše o nekoj tamo s kojom se vozikao kolima i koja mu je uradila blow job of his lifetime. Da li je potrebno komentarisati? Da li će on shvatiti ikad da posle toga sa mnom ne može da komunicira na način kao što je mogao? Sada može da mi bude još jedan dopisni član, i ništa više. I, naravno, ništa više i neće biti, jer će brzo da podvije repić i da se odšeta do neke mučenice koja će biti spremna na sve, zbog nekoliko pokradenih erotskih stihova sa Net-a i malo bludničenja u porukama.

Posle ove priče, odoh malo da operem sudiće i rasklonim čist veš, spremim štrokav za pranje i uradim još nekoliko sitnih, ali slatkih kućevnih poslića. Ionako je neopisivo hladno u stanu kada sedim u mestu, tako da će mi malo fizičke aktivnosti dobro doći...

0 komentar/a:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...